Jeden z najstarszych polskich serwisów dla webmasterów doczekał się nowej wersji. Najważniejszymi elementami nowego Webinside.pl są zmieniona szata graficzna oraz wprowadzenie blogów eksperckich.
Zastosowano nowy układ treści na stronie głównej. Obecnie materiały na czołówce prezentują nie tylko najnowsze wiadomości, ale także kilka najistotniejszych wydarzeń bieżącego miesiąca. Na stronie głównej wyeksponowano także listę najciekawszych artykułów i dodano chmurę z tagami.
– Uznaliśmy, że proces tworzenia witryn składa się z projektowania, programowania oraz promowania i takie też działy jako główne zaproponowaliśmy naszym użytkownikom. Nowy podział uzupełniają Publicystyka i Zasoby – powiedział Dawid Kulbaka, redaktor naczelny Webinside.pl.
Nową inicjatywą witryny są także blogi, na których pracownicy znanych firm internetowych będą publikować branżowe felietony. Blogerami zostali między innymi dyrektor NASK Andrzej Bartosiewicz czy Kuba Filipowski, inicjator spotkań Barcamp i założyciel witryny Flaker.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.