Ruszyła nowa strona internetowa www.gatta.pl. Odświeżona witryna podkreśla wyjątkowy styl i charakter Gatty, pozycjonując ją jako markę, która dba o kobiety i ich piękny wygląd. Za projekt strony odpowiada Studio DN Design Group.
Nowa strona marki Gatta jest przede wszystkim witryną wizerunkową – wykorzystuje profesjonalne zdjęcia prezentując bogactwo kolekcji dostępnych w ofercie w bardzo elegancki i subtelny sposób. Przy realizacji projektu strony kierowano się estetyką – serwis wyróżnia szczegółowo dopracowana oprawa graficzna.
Firmie Ferax Iril, właścicielowi Gatty, zależało na wykorzystaniu w pełni potencjału i prestiżu marki oraz na podkreśleniu roli Justyny Steczkowskiej jako ambasadora marki. Stronę zaprojektowano również z myślą o jak najatrakcyjniejszej prezentacji asortymentu Gatty. Starano się powiązać funkcjonalny charakter produktów z emocjami. Dzięki temu, strona uwiarygodnia wizerunek marki, przekonując, że produkty Gatty dodają kobiecie elegancji i sprawiają, że staje się ona piękniejsza i bardziej świadoma swego tajemniczego uroku.
Nowatorskim rozwiązaniem jest uproszczona, bardziej czytelna nawigacja. Dodatkową zmianą poprawiającą funkcjonalność witryny są wyraźnie rozdzielone prezentacje submarek, dzięki czemu poruszanie się po stronie staje się łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Strona jest na bieżąco aktualizowana – dodawane są nowe zdjęcia oraz informacje o produktach. Obok dokonywania zakupów
w internetowym sklepie, witryna umożliwia klientom prenumeratę newslettera oraz łatwy kontakt z firmą.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...