Ruszyła nowa strona internetowa www.gatta.pl. Odświeżona witryna podkreśla wyjątkowy styl i charakter Gatty, pozycjonując ją jako markę, która dba o kobiety i ich piękny wygląd. Za projekt strony odpowiada Studio DN Design Group.
Nowa strona marki Gatta jest przede wszystkim witryną wizerunkową – wykorzystuje profesjonalne zdjęcia prezentując bogactwo kolekcji dostępnych w ofercie w bardzo elegancki i subtelny sposób. Przy realizacji projektu strony kierowano się estetyką – serwis wyróżnia szczegółowo dopracowana oprawa graficzna.
Firmie Ferax Iril, właścicielowi Gatty, zależało na wykorzystaniu w pełni potencjału i prestiżu marki oraz na podkreśleniu roli Justyny Steczkowskiej jako ambasadora marki. Stronę zaprojektowano również z myślą o jak najatrakcyjniejszej prezentacji asortymentu Gatty. Starano się powiązać funkcjonalny charakter produktów z emocjami. Dzięki temu, strona uwiarygodnia wizerunek marki, przekonując, że produkty Gatty dodają kobiecie elegancji i sprawiają, że staje się ona piękniejsza i bardziej świadoma swego tajemniczego uroku.
Nowatorskim rozwiązaniem jest uproszczona, bardziej czytelna nawigacja. Dodatkową zmianą poprawiającą funkcjonalność witryny są wyraźnie rozdzielone prezentacje submarek, dzięki czemu poruszanie się po stronie staje się łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Strona jest na bieżąco aktualizowana – dodawane są nowe zdjęcia oraz informacje o produktach. Obok dokonywania zakupów
w internetowym sklepie, witryna umożliwia klientom prenumeratę newslettera oraz łatwy kontakt z firmą.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.