Nowa oferta reklamowa portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wprowadził nową, zasięgową ofertę reklamową – Gazeta Communities.

Oferta ta, to ponad 120 mln odsłon banerów, billboardów lub brandmarków dostępnych w ramach serwisów typu communities (forum – ponad milion użytkowników miesięcznie, poczta, blogi). Wykorzystując tę ofertę, klient ma szansę dotrzeć do najaktywniejszych użytkowników portalu Gazeta.pl.

Gazeta Communities dostępna jest w dwóch wariantach. Pierwszy wariant zakłada osiągnięcie w krótkim czasie dużej liczby kontaktów z reklamą. Drugi – przewiduje, iż określoną reklamę użytkownik zobaczy tylko dwa razy.

Oferta ta umożliwia również zakup dużej liczby odsłon po specjalnie w tym celu skalkulowanej cenie (do 3 zł za 1000 odsłon). Realizacja kampanii odbywa się wyłącznie na stronach wchodzących w skład oferty.

Warunkiem skorzystania z Gazeta Communities jest zamówienie kampanii trwającej minimum tydzień.

Oferta Gazeta Communities została wprowadzana przez portal testowo do końca marca 2005. Jej celem jest pozyskanie dla portalu klientów, dla których najważniejszy jest niski koszt kontaktu z reklamą.

http://www.gazeta.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top