Portal Gazeta.pl uruchomił nowy serwis Praca. Zmianie uległa nie tylko jego szata graficzna, ale także sposób prezentacji treści. Twórcy serwisu inspirację czerpali głównie z analizy statystyk zachowań użytkowników, ogólnych badań internetu oraz trendów światowych.
– Duża ilość zasobów i funkcjonalności zebrana w portalu Gazeta.pl, spowodowała konieczność nowatorskiego podejścia do sposobu dostarczania ich użytkownikom. Zmieniliśmy strukturę logiczną zasobów w oparciu o fraktalne drzewo Fibonacciego. Stworzyliśmy także nowy projekt graficzno-funkcjonalny serwisu. Uaktualniliśmy również jego technologię informatyczną do platformy Bea Weblogic Server 8 – mówi Michał Prysłopski, redaktor serwisu Praca w portalu Gazeta.pl.
Serwis Praca w portalu Gazeta.pl przeznaczony jest zarówno dla szukających pracy oraz dla planujących i rozwijających swoją karierę. Oferuje liczne porady dziennikarzy „Gazety Wyborczej”. Szukający pracy mają do dyspozycji ponad 80 wzorów CV i listów motywacyjnych w kilku językach. Na stronach serwisu można bezpłatnie zarejestrować także własne CV i tym samym dać możliwość przeglądania ich potencjalnym pracodawcom oraz firmom doradztwa personalnego. Stowarzyszony z serwisem Praca serwis ogłoszeniowy Aaaby.pl (www.aaaby.pl) udostępnia regularnie blisko 10 tys. ofert dla szukających pracy.
Nowy serwis Praca oferuje również kilkanaście psychozabaw i testów oraz porady, w tym np. ułatwiające rozwiązywanie problemów w pracy, takich jak mobbing, molestowanie seksualne, czy dyskryminacja płciowa.
Na stronach serwisu Praca znajdują się także: kalkulator pensji, Internetowa Lista Płac, Kodeks Pracy z komentarzami firmy C.H. Beck oraz poradniki prawne stowarzyszenia Klon Jawor.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.