Nowa publikacja dla świetnych menedżerów

Co to znaczy „być świetnym menedżerem”? Tłumaczy to Marta Pawlikowska-Olszta, psycholog pracy i organizacji, która w swej nowej książce zwraca uwagę na kwestie i problemy, o których zwykle nie mówi się na uczelniach czy szkoleniach.

skutecznymanagerZnajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od zatrudniania pracownika, przez budowanie zespołu i kontrolę nad jego działaniem, aż po zwalnianie podwładnego. Dowiesz się, jak utrzymywać kreatywność w zespole, udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej i odpowiednio delegować działania – obiecuje autorka.

Zaletą książki „Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi” jest m.in. to, że uwzględnia polskie realia i specyfikę pracy menedżerów w Polsce oraz, że zawiera mnóstwo praktycznych wskazówek. W pierwszej części publikacji znalazł się zbiór najważniejszych kwestii merytorycznych. Druga zaś to praktyczny przewodnik po procesach zarządzania ludźmi (rekrutacja, rozwój pracowników i ich ocena itd.). To zbiór wiadomości, które przydadzą się także w biznesach internetowych.

Marta Pawlikowska-Olszta to psycholog pracy i organizacji. Specjalista rozwoju pracowników, trener i coach z 10-letnim doświadczeniem. Ukończyła m.in. studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, audytu wewnętrznego, mediacji biznesowej oraz doradztwa zawodowego na UW, SGH i Uczelni Łazarskiego.

Mamy dla Was egzemplarz książki. Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie maila na adres [email protected]. Wśród osób, które do końca dzisiejszego dnia (25 marca) wyślą wiadomość, wylosujemy zwycięzcę.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top