Serwisy Grupy Odpowiedz.pl (Odpowiedz.pl i Zadajpytanie.pl) po 4 latach swojego funkcjonowania dorobiły się już prawie miliona użytkowników miesięcznie dzięki czemu Grupa w maju 2009 roku zajęła 18 miejsce w rankingu serwisów tematycznych w kategorii społeczności. Dotychczasowe osiągnięcia zainspirowały właścicieli Grupy do opracowania nowej strategii rozwoju, zgodnie z którą użytkownicy o różnych zainteresowaniach otrzymają dedykowane serwisy pytań i odpowiedzi na określone tematy.
Podział serwisów na grupy tematyczne pomoże wykształcić jednorodne społeczności użytkowników, którzy otrzymają bardziej precyzyjną i wiarygodną platformę wymiany informacji i wiedzy. Z punktu widzenia reklamodawców, serwisy tematyczne będą atrakcyjniejsze pod kątem skuteczności kampanii marketingowych.
Poza zogniskowaniem na określonych zagadnieniach, serwisy stworzą warunki dla aktywności pasjonatów-ekspertów, którzy będą mogli mieć wpływ na jakość publikowanej treści. W planach do końca roku 2009 jest uruchomienie serii serwisów m.in. o domowych zwierzętach, o problemach dojrzewania, czy o gadżetach.
Odpowiedz.pl to serwis pytań i odpowiedzi szczególnie popularny wśród uczniów i młodzieży (35% użytkowników to osoby w wieku 15-24), którego użytkownicy najczęściej dzielą się wiedzą i radami dotyczącymi szkoły i problemów wieku dojrzewania. W wyższych grupach wiekowych popularnością cieszy się natomiast serwis Zadajpytanie.pl, na którym pojawiają się pytania z różnych dziedzin życia codziennego. Grupa Odpowiedz.pl uczestniczy również w tworzeniu serwisu Zadane.pl, będącego platformą wzajemnej pomocy w rozwiązywaniu szkolnych zadań domowych. Dostęp do wszystkich serwisów Grupy Odpowiedz.pl jest bezpłatny – utrzymują się one z wyświetlanych reklam.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.