Serwisy Grupy Odpowiedz.pl (Odpowiedz.pl i Zadajpytanie.pl) po 4 latach swojego funkcjonowania dorobiły się już prawie miliona użytkowników miesięcznie dzięki czemu Grupa w maju 2009 roku zajęła 18 miejsce w rankingu serwisów tematycznych w kategorii społeczności. Dotychczasowe osiągnięcia zainspirowały właścicieli Grupy do opracowania nowej strategii rozwoju, zgodnie z którą użytkownicy o różnych zainteresowaniach otrzymają dedykowane serwisy pytań i odpowiedzi na określone tematy.
Podział serwisów na grupy tematyczne pomoże wykształcić jednorodne społeczności użytkowników, którzy otrzymają bardziej precyzyjną i wiarygodną platformę wymiany informacji i wiedzy. Z punktu widzenia reklamodawców, serwisy tematyczne będą atrakcyjniejsze pod kątem skuteczności kampanii marketingowych.
Poza zogniskowaniem na określonych zagadnieniach, serwisy stworzą warunki dla aktywności pasjonatów-ekspertów, którzy będą mogli mieć wpływ na jakość publikowanej treści. W planach do końca roku 2009 jest uruchomienie serii serwisów m.in. o domowych zwierzętach, o problemach dojrzewania, czy o gadżetach.
Odpowiedz.pl to serwis pytań i odpowiedzi szczególnie popularny wśród uczniów i młodzieży (35% użytkowników to osoby w wieku 15-24), którego użytkownicy najczęściej dzielą się wiedzą i radami dotyczącymi szkoły i problemów wieku dojrzewania. W wyższych grupach wiekowych popularnością cieszy się natomiast serwis Zadajpytanie.pl, na którym pojawiają się pytania z różnych dziedzin życia codziennego. Grupa Odpowiedz.pl uczestniczy również w tworzeniu serwisu Zadane.pl, będącego platformą wzajemnej pomocy w rozwiązywaniu szkolnych zadań domowych. Dostęp do wszystkich serwisów Grupy Odpowiedz.pl jest bezpłatny – utrzymują się one z wyświetlanych reklam.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.