Strona internetowa kanału TVN CNBC Biznes startuje w nowej szacie graficznej. Dzięki współpracy kanału TVN CNBC Biznes i Grupy Onet.pl, użytkownicy strony zyskali nowy, bardziej przyjazny i funkcjonalny interface, a reklamodawcy nową platformę promowania swoich firm, ich produktów i świadczonych przez siebie usług.
W modelu biznesowym TVN CNBC Biznes internet od początku odgrywał wielką rolę. Dzięki internetowi możemy dostarczać informacje w formie w jakiej potrafimy je dostarczać najlepiej – w formie materiału wideo – wtedy, kiedy widzowie sobie tego zażyczą i nie tylko tam, gdzie istnieje sieć telewizji kablowej, czy tam gdzie sięga kabel dekodera telewizji satelitarnej, ale wszędzie gdzie jest Internet. Jesteśmy przygotowani na kolejne kroki w tym kierunku w miarę zmian zachodzących w technologiach i metodach konsumpcji treści informacyjnych. – mówi Roman Młodkowski, Dyrektor i Redaktor Naczelny kanału TVN CNBC Biznes.
Za pośrednictwem serwisu www.tvncnbc.pl można bezpłatnie korzystać z zasobów TVN CNBC Biznes w Internecie. Poprzez zakładkę „Live” użytkownicy mogą oglądać kanał w czasie rzeczywistym. Formularz „Pytanie do gościa” daje możliwość wysłania pytań do osób obecnych na antenie. Istnieje również możliwość zaznaczania najbardziej interesujących filmów i dodawania ich do zbioru „Ulubionych”.
Nowy serwis www.tvncnbc.pl zawiera czternaście kategorii tematycznych, które na bieżąco uzupełniane są materiałami wideo. Kategorie obejmują najważniejsze dziedziny gospodarki, finansów i biznesu. Użytkownicy mogą także komentować i oceniać wszystkie materiały wideo. Najciekawsze programy stacji są archiwizowane i katalogowane.
Serwis wykonany został w najnowszej technologii, zapewniającej komfortowe oglądanie wideo w rozdzielczości 640×360 z możliwością powiększenia na cały ekran. Na łamach www.tvncnbc.pl prezentowana jest również informacja o stacji, ramówka oraz profile osób tworzących kanał.
Kanał TVN CNBC Biznes tym projektem rozpoczyna ścisłą współpracę z Grupą Onet.pl, właścicielem serwisu o tematyce biznesowej w Polsce – www.biznes.onet.pl. W ramach tej współpracy Grupa Onet.pl będzie sprzedawała powierzchnię reklamową, będzie promować nowy serwis internetowy stacji, część materiałów ze stacji będzie prezentowana również na serwisach Onetu.
Współdzielenie treści z kanału telewizyjnego, o takiej renomie, to dla OnetBiznes wielkie wyróżnienie, dla kanału na pewno bardzo efektywne narzędzie promocji budujące świadomość marki wśród internautów. – mówi Rafał Mandes, Dyrektor Działu Biznes i Finanse, odpowiedzialny za realizację projektu ze strony Grupy Onet.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.