Ruszyła nowa strona internetowa firmy ubezpieczeniowej Amplico Life. W porównaniu do poprzedniego serwisu, witryna jest łatwiejsza w nawigacji oraz wzbogacona o nowe elementy multimedialne. Nowy serwis internetowy jest w pełni spójny z identyfikacją wizualną Amplico Life – wizerunek Roberta Korzeniowskiego, który od kilku lat promuje medialnie firmę oraz korporacyjny niebieski kolor mają wspierać świadomość marki również w Internecie.
Serwis amplicolife.pl skierowany jest do klientów, agentów oraz osób szukających informacji na temat ubezpieczeń w Sieci. W serwisie znajdują się informacje dotyczące spółki, jej historii, nowy, dokładny opis oferty produktowej oraz informacje o bieżących wydarzeniach dotyczących działalności firmy.
Twórcy serwisu internetowego postawili przede wszystkim na jego przejrzystość i funkcjonalność. Ze strony głównej możliwe jest przejście do dwóch działów 'zostań klientem Amplico Life ’ oraz 'masz już polisę Amplico Life’.
Dodatkowo Internauci mają możliwość wyboru rodzaju ubezpieczenia dostosowanego do swoich potrzeb. Wysyłając formularz kontaktowy ze strony, mogą liczyć na bezpośredni kontakt z agentem ubezpieczeniowym.
Klienci Towarzystwa w zakładce 'masz już polisę’ mają dostęp do zestawu formularzy dotyczących np. zmiany danych osobowych, pożyczki w ramach polisy wraz z instrukcjami ich obsługi. Nowością jest strona działu roszczeń, na której można uzyskać informacje dotyczące zgłaszania zdarzeń ubezpieczeniowych, pobrać odpowiednie formularze i wysłać wstępny wniosek o rozpatrzenie roszczenia.
Na stronie umieszczony został również słowniczek ubezpieczeniowy oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące polis. W sekcji 'Multimedia’ Internauci mogą obejrzeć najnowszy spot reklamowy Towarzystwa lub pobrać tapety z wizerunkiem Roberta Korzeniowskiego.
Ze strony głównej można przejść do serwisu www.kariera.amplico.pl, poświęconego rekrutacji agentów ubezpieczeniowych oraz pracowników Amplico Life. Na stronie kandydaci mogą zapoznać się z ofertą towarzystwa, poznać kulturę oraz misję firmy a także złożyć swoją aplikację na wybrane stanowisko.
Serwis internetowy został też wzbogacony o narzędzia do przeprowadzania symulacji finansowych: kalkulator emerytalny oraz kursy jednostek.
'Liczymy na to, że nowa strona Amplico Life spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników. Jest atrakcyjniejsza od poprzedniej, jeśli chodzi o zawartość oraz stronę wizualną. Liczne narzędzia interaktywne takie jak formularze i kalkulatory czynią serwis wygodnym narzędziem komunikacji.’- mówi Małgorzata Wojtuszko, Koordynator Projektu.
Opracowaniem i wykonaniem nowej strony zajęła się firma WebService Grupa Solidex.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.