Nowa strona ARBOmedia

Ruszyła odmieniona strona internetowa domu sprzedaży mediów ARBOmedia.pl. Witryna zyskała nowoczesny layout oraz funkcje usprawniające komunikację z klientami i partnerami ARBOmedia Polska.
Nowa strona ARBOmedia.pl ma stanowić centrum informacji o firmie oraz jej ofercie. Prócz prezentacji portfolio ARBOmedia, na witrynie znajdują się Aktualności, dostępne Oferty Specjalne, a także zupełnie nowy Press Room.

Na stronie głównej wyeksponowano sekcje związane z poszczególnymi działami ARBOmedia Polska. Przejście do nich możliwe jest z każdego miejsca na serwisie.

Przejrzystości witryny ma służyć także nowa kolorystyka działów i informacji związanych z poszczególnymi mediami: Internetowi przypadła czerwień, Ambientowi – zieleń, zaś Prasie – kolor niebieski. W całości strony dominuje biel oraz nieodłącznie związany z ARBOmedia pomarańcz.

Sekcje działów rozszerzono o wiele informacji dotyczących oferty, form reklamowych czy zrealizowanych kampanii. Nowością są przede wszystkim wiadomości dotyczące ambientu, a także niedawno powstałego działu prasowego ARBOmedia Polska. Sekcję Internet rozbudowano natomiast m. in. o wiadomości na temat badania Megapanel PBI firmy Gemius S.A. oraz słowniczek pojęć związanych z reklamą w sieci.

„Podczas prac nad witryną staraliśmy się spojrzeć na jej funkcjonalność od strony naszych klientów i partnerów. Chcemy, aby nowa strona stanowiła miejsce, w którym osoby zainteresowane aktualną ofertą ARBOmedia szukają informacji na jej temat w pierwszej kolejności – powiedziała Marta Dzikiewicz PR Specialist w ARBOmedia Polska.

System CMS do obsługi strony stworzyła firma Adv.pl z Wrocławia.
„Rozwiązania oferowane przez Adv.pl doskonale sprawdziły się w przypadku ARBOnewslettera. Z tego względu zdecydowaliśmy się na współpracę z tą agencja również w zakresie budowy naszej nowej strony” – powiedział Artur Dziubiński ARBOvision Director.

www.arbomedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top