Firma ClickAd – specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii internetowych – uruchomiła swoją nową witrynę firmową. Nowa strona opiera się na całkowicie innej koncepcji niż poprzednia i ma za zadanie lepiej oddawać nową strategię firmy, która zostanie przedstawiona w kolejnym miesiącu.
Udostępniona użytkownikom strona korporacyjna firmy ClickAd całkowicie różni się od swej poprzedniczki. Ma zmieniony układ i grafikę, wprowadzono zupełnie nowy sposób nawigacji po serwisie. Zmiany mają nadać witrynie bardziej nowoczesny charakter, a także lepiej eksponować autorskie rozwiązania firmy. Jednym z tych rozwiązań jest AdImprove, przedstawione niedawno narzędzie do optymalizacji kampanii reklamowych w Internecie.
„Nowa witryna systematyzuje naszą ofertę produktów i usług. Opisuje narzędzia którymi dysponujemy w naszej codziennej pracy dla Klientów. Dodaliśmy także dział baza wiedzy, w którym prezentujemy ciekawe analizy przypadków.” – mówi Maciej Krajewski, prezes ClickAd.
W serwisie wyodrębniono nową sekcją „do pobrania”, która ma zapewnić klientom łatwy dostęp do narzędzi i produktów ClickAd, a także do cenników i specyfikacji technicznych. „Finalizujemy także prace nad nową wersją systemu AdPlanner- platformy dedykowanej dla naszych Klientów, która ułatwia planowanie kampanii reklamowych w sieci.” – uzupełnia Adam Dyba, Business Development Director.
Nowością będzie biuletyn firmowy, którego pierwszy numer ukaże się jeszcze w styczniu. Będzie on zawierał ciekawe opracowania, artykuły i komentarze specjalistów firmy ClickAd. „Niewątpliwie dużą wartością naszej firmy są ludzie, którzy posiadają doskonałe przygotowanie merytoryczne poparte doświadczeniem zdobytym przy realizacji wielu ciekawych projektów. Chcemy się tą wiedzą dzielić, stąd pomysł newslettera.” – dodaje Adam Dyba.
Zmiana strony oraz moment jej wprowadzenia nie jest przypadkowy i ma poprzedzać wprowadzenie nowej strategii biznesowej firmy, która zostanie ogłoszona na początku lutego. ClickAd wprowadza do swojej oferty szereg nowych usług. Niektóre z nich, takie jak Click2Call czy CallBack, już doczekały się pierwszych udanych realizacji.
www.clickad.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.