Adam Dyba

Adexon z ofertą reklamy RTB na Facebooku i w Google

Adexon, sieć reklamowa wykorzystująca technologię RTB (Real Time Bidding), dzięki umowie z AdForm od lipca wykorzystuje powierzchnię reklamową Facebook Exchange, Google Display Network i polskich wydawców takich jak Onet, WP, Interia czy Gazeta.pl.

Salesbooster od Afilo i Quartic

Salesbooster jest połączeniem możliwości inteligentnego systemu personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu Quartic oraz technologii retargetingu reklam internetowych, którą dostarcza Afilo.

AdAction i IDMnet razem

1 maja spółki AdAction i IDMnet połączą struktury handlowe i zaproponują wspólną ofertę. Sieć reklamy internetowej AdAction Network zostanie wzmocniona o witryny z portfolio IDMnet i będzie działać jako samodzielna sieć tematyczna w ramach IDMnet.

Pierwsza tematyczna sieć reklamowa dla graczy

AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa uruchomiona przez firmę AdAction, oferuje reklamę internetową emitowaną na serwisach poświęconych grom. To pierwsza w Polsce wertykalna sieć reklamowa pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona graczy.

Pierwszy e-book Afilo już w Internecie

Agencja Afilo przygotowała „Poradnik nowoczesnego afilianta”. Publikację – przygotowaną w formie e-booka – można bezpłatnie pobrać ze stron Afilo.

Gramy w globalnej sieci reklamy

Polska dołączyła do czołówki światowego przemysłu reklamy w rozrywce. Stało się to za sprawą umowy podpisanej między największą siecią reklamy w grach, IGA Worldwide, a firmą AdAction, specjalizującą się w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych. Umowa obejmuje współpracę przy umieszczaniu reklam dynamicznych w grach komputerowych i na konsole w sieci IGA Worldwide kierowanych do polskich …

Gramy w globalnej sieci reklamy więcej »

Przewiń do góry