Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła nową witrynę WWW. Serwis został gruntownie zmieniony, przede wszystkim w sferze graficznej i wizualnej. Nawigacja po nowej stronie została zaprojektowana po testach z użytkownikami.
Na potrzeby serwisu została zaprojektowana nowa szata graficzna, która jest bardziej nowoczesna od poprzedniej. Do każdej z sekcji serwisu dobrano inny, charakterystyczny element graficzny, który ma pomóc internautom w nawigacji. Prace nad nową witryną poprzedzone były testami z grupą użytkowników, którym w trakcie badań przedstawiane były różne warianty serwisu.
„Wiele osób zadaje pytanie, czy przy projektowaniu raczej niewielkiej strony, takiej jak na przykład nasza, warto w ogóle angażować grupę testową. Zdecydowanie warto. Takie badania, o ile są oczywiście dobrze zaprojektowane i przeprowadzone, ogromnie przyspieszają proces powstawania finalnej wersji strony.” – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy.
Tak jak w poprzedniej wersji strony firmowej www.perfectone.pl, tak i w nowej dużą uwagę poświęcono sekcji Artykuły. Można tam znaleźć szereg publikacji i tekstów fachowych o tematyce usability. Baza wiedzy jest ogólnodostępna i ciągle rozwijana.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.