Na początku kwietnia 2006 eCard S.A uruchomiła nową stronę internetową. Serwis jest dostępny pod adresem: www.ecard.pl.
'Mamy nadzieję, że zmiana ta ułatwi dostęp do interesujących informacji o systemach płatności oraz o działalności eCard S.A.’ – mówi Prezes spółki, Konrad Korobowicz. Funkcjonalną nowością tej strony jest przede wszystkim Pasaż, stworzony z myślą o klientach poszukujących produktów w sieci. Pasaż wskazuje, gdzie w bezpieczny sposób wybrać i zakupić towar najwyższej jakości. Na stronie znalazły się również informacje o nowościach w branży e-commerce, a także przewodnik po płatnościach internetowych.
eCard S.A. jest spółką akcyjną, o kapitale zakładowym w wysokości 20 mln zł., działającą jako agent rozliczeniowy w rozumieniu ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych. Wysokie bezpieczeństwo transakcji zapewniane jest przez zastosowanie monitoringu płatności online oraz bardzo dobrych zabezpieczeń transmisji danych ( 3D Secure i SSL 128 bitów). Działając od 2000 r. eCard S.A. zdobyła 90% udział w rynku kartowych płatności internetowych.
Firma eCard S.A. oferuje pośrednictwo w nowoczesnym bezgotówkowym rozliczaniu transakcji płatniczych a także dostęp do produktów i usług Xtrade, platformy handlu elektronicznego B2B.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.