Z myślą o dobrej zabawie, firma Kofola – producent niegazowanego napoju dla dzieci z zawartością soku owocowego Jupik, uruchomiła właśnie nową stronę internetową. Serwis dostępny pod adresem www.jupik.com stworzony został specjalnie dla dzieci przez agencję interaktywną OS3 multimedia, która stworzyła świat zabawy bezpieczny dla najmłodszych odbiorców.
Podstawowym celem serwisu jest stworzenie, poprzez różne formy rozrywki (gry, filmiki, komiks), Internetowej społeczności łączącej dzieci z całej Polski, przy jednoczesnym zapewnieniu rodziców, że ich pociechy mogą swobodnie i bezpiecznie poruszać się w internetowym świecie Jupika.
„Społeczności internetowe stały się w dzisiejszych czasach codziennością. Niestety większa część z nich nie jest dostosowana pod względem bezpieczeństwa do użytku przez dzieci. Naszym celem było stworzenie interesującego i wiarygodnego serwisu, który poprzez rozrywkę daje dzieciom możliwość rozwoju osobistego. Chcemy, aby marka Jupik kojarzona była ze świetną zabawą” – powiedziała Patrycja Giurko, Brand Manager Kofola Group.
www.jupik.com wykorzystuje wiele form animacji, przenosząc dziecko w bajeczny świat rozrywki. Młodzi Internauci mogą na bieżąco śledzić losy bohaterów Jupikowego komiksu, co tydzień obejrzeć nowy, animowany odcinek z przygodami Jupik Team’u lub zagrać w jedną z licznych na stronie gier. Stając się członkiem klubu Jupik Team dzieci otrzymują pełny dostęp do serwisu i mogą w pełni korzystać z atrakcji. Każdy użytkownik, zapraszając przyjaciół ma możliwość utworzenia własnego, jedynego w swoim rodzaju teamu.
„Dzieci i młodzież to bardzo specyficzna, rzekłbym nawet trudna bo bardzo wyczulona i uważna grupa docelowa. Mamy jednak wieloletnie doświadczenie w tworzeniu kampanii skierowanych do najmłodszych, dlatego wspólnie z Kofolą bardzo szybko ustaliliśmy ostateczny kształt serwisu poświęconego marce Jupik. Jego podstawowymi założeniami były edukacja przez zabawę, bezpieczeństwo oraz rzetelne i praktyczne informacje zarówno dla naszych ostatecznych odbiorców- dzieci i młodzieży, jak i rodziców” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Strona pełni także funkcję edukacyjną. Drużyna Jupika służy przydatnymi radami dla najmłodszych, na przykład jak założyć własnego bloga lub personalizować swój komputer. Twórcy strony nie zapomnieli także o dziale przeznaczonym specjalnie dla rodziców. Na www.jupik.com mogą oni znaleźć przydatne dla siebie informacje pomocne w zapewnieniu swoim podopiecznym bezpieczeństwa w sieci takie jak zabezpieczenie komputera przed niepożądanymi dla dzieci treściami (filtry) czy sprawdzanie aktywności dziecka w Internecie, a także pomysły jak ciekawie zorganizować czas i rozwijać zainteresowania pociech.
Od 26 marca nowa strona będzie wsparta dwutygodniowa kampanią reklamową w następujących witrynach: ArboKids,Bajo.pl, Kaczordonald.pl, dzieci.wp.pl, GRYzonie.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.