Platforma Mediowa Point Group ma nową stronę internetową. Nowy serwis jest przejrzysty i wygodny dla użytkowników, łatwy w nawigacji.
„Zmiany w serwisie PMPG mają służyć usprawnieniu komunikacji spółki z inwestorami, mediami i klientami” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group. Zwraca uwagę, że w nowym serwisie każda z grup łatwo może znaleźć informacje, których poszukuje, oraz najbardziej aktualne wiadomości o działalności firmy. „Ideałem jest, aby osoba szukająca informacji, mogła je znaleźć najpóźniej po trzecim kliknięciu na stronie. Tej zasadzie staraliśmy się podporządkować strukturę nowej strony” – dodaje Lisiecki.
Na stronie głównej nowego serwisu znajduje się krótka informacja o PMPG oraz bieżące informacje dla inwestorów, dla mediów oraz aktualności dotyczące Platformy Mediowej Point Group i spółek Grupy Kapitałowej PMPG.
Rozbudowane zostały działy przeznaczone do kontaktów z mediami oraz inwestorami. W Biurze Prasowym znalazły się bieżące oraz archiwalne informacje prasowe, informacje o firmie i kadrze menadżerskiej spółki oraz materiały do pobrania, w tym materiały graficzne i multimedialne.
W dziale Relacji Inwestorskich najwięcej miejsca jest poświęcone trwającej emisji publicznej spółki. Oprócz tego można tam znaleźć raporty bieżące spółki, raporty okresowe oraz informacje na temat kursu akcji spółki. Dzięki współpracy z firmą HUGIN, międzynarodową platformą dystrybucji informacji IR i PR, na stronie Relacji Inwestorskich już wkrótce pojawią się wykresy z notowaniami PMPG wraz z historią.
Serwis PMPG został wykonany w technologii PHP w oparciu o MySql. Zastąpił archaiczną stronę wykonaną w technologii Flash. Flash pozostał tylko w głównym bannerze oraz bannerach na podstronach wykonane w Adobe Flash zintegrowanym z XML.
W kolejnych tygodniach planowane jest uruchomienie newslettera PMPG, zarówno dla mediów, jak i dla inwestorów. Rozwijane będą również kolejne narzędzia komunikacji z otoczeniem, m.in. forum oraz powiadomienia SMS.
Do zarządzania treścią na stronie PMPG służy magneticCMS – autorski CMS Agencji Interaktywnej Magnetic Point.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.