Polska Liga Koszykówki zmieniła swoją stronę internetową. Wprowadzone zmiany mają na celu poszerzenie dotychczasowego zakresu tematycznego oraz zwiększenie użyteczności i atrakcyjności witryny. Rozbudowano dział statystyczny zawierający przekrojowe zestawienia dotyczące poszczególnych drużyn. Uruchomiono także sekcję poświęconą komentarzom ekspertów na temat koszykówki. Na potrzeby mediów powstała zakładka Biuro Prasowe, natomiast z myślą o internautach stworzono sekcję Listonosz PLK, na łamach której publikowane są listy do redakcji oraz odpowiedzi fachowców.
Nowa metoda prezentacji multimediów zapewnia łatwy dostęp do plików dźwiękowych – zapisu konferencji oraz wywiadów z zawodnikami ligi – a także zdjęć z imprez sportowych. Na uwagę zasługuje również możliwość wyboru przez internautów gracza tygodnia i miesiąca, umożliwiająca wytypowanie najlepszego zawodnika. Dodatkową atrakcję dla wiernych kibiców stanowią dzienniki internetowe prowadzone przez koszykarzy z Dominet Basket Ligi: Radosława Hyżego z BOT Turowa Zgorzelca, Łukasza Koszarka z Polonii SPEC Warszawa oraz Jeffa Nordgaarda z Prokomu Trefla Sopotu, a ponadto komentarze trenera Mirosława Noculaka.
Ponadto, użytkownicy strony mogą liczyć na tradycyjne relacje z meczów, transmisje on-line oraz na bieżąco aktualizowane informacje na temat wyników rozgrywek poszczególnych drużyn i zawodników, rankingi statystyczne oraz zestawienia rekordów sezonu ekstraklasy.
'Mamy nadzieję, że oficjalna strona PLK – w nowej, odświeżonej wersji – spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających kibiców, potrzebujących szybkiego dostępu do najnowszych danych na temat rozgrywek ulubionych drużyn oraz ciekawostek z życia ligi’ – mówi Sylwester Cacek, przewodniczący Rady Nadzorczej Dominet Banku.
Za kreację nowego layotu odpowiedzialna była firma jamel.pl, wsparcie informatyczne zapewnił Gryka Serwis, natomiast koordynacją prac od strony merytorycznej zajmował się zespół redakcyjny www.plk.pl. W realizacji projektu uczestniczyły także Dominet Bank – sponsor tytularny PLK – oraz biuro PLK SA.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.