Sfinks dowozi we własnej domenie
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy, zamierza rozwijać sprzedaż poprzez rozwój w segmencie delivery.
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy, zamierza rozwijać sprzedaż poprzez rozwój w segmencie delivery.
Dominet Bank wprowadził internetowy dostęp do rachunków bieżących dla firm. Dzięki temu przedsiębiorcy korzystający z usług Banku, będą mieli ciągły – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu – i bezpłatny dostęp do swojego konta, a opłata za przelew na rachunek w innym banku wyniesie 50 groszy. „Częścią strategii Dominet Banku jest sukcesywne
Polska Liga Koszykówki zmieniła swoją stronę internetową. Wprowadzone zmiany mają na celu poszerzenie dotychczasowego zakresu tematycznego oraz zwiększenie użyteczności i atrakcyjności witryny. Rozbudowano dział statystyczny zawierający przekrojowe zestawienia dotyczące poszczególnych drużyn. Uruchomiono także sekcję poświęconą komentarzom ekspertów na temat koszykówki. Na potrzeby mediów powstała zakładka Biuro Prasowe, natomiast z myślą o internautach stworzono sekcję Listonosz
Dominet Bank prowadzi kampanię internetową, wspierającą ogólnopolską akcję promującą sprzedaż Lokat Prezydenckich. W kampanii pod hasłem 'Zagłosuj na podwójny zysk’ wykorzystano takie formy jak: tapety, wygaszacze oraz banery na krajowych portalach oraz serwisach tematycznych i ogólno-społecznych. Uruchomiono także specjalny serwis internetowy prezydencka.pl/, gdzie umieszczono informacje o Lokatach Prezydenckich oraz towarzyszących im konkursie i loterii. W
Wirtualna Polska uruchamia kolejny wspólny projekt z Dominet Bank S.A. – serwis autotu.wp.pl to kilka tysięcy ofert sprzedaży pojazdów używanych z około 200 punktów sieci Autotu, której patronuje Dominet Bank. Każda z ofert prezentowanych w Portalu WP.pl zawiera pełną informację na temat pojazdu, zasad jego zakupu, warunków kredytowych, możliwości testowania auta oraz oceny jego stanu