Nowa strona wielkoformatowa Jet Media od Fargo

Opublikowano: 25 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma Fargo zbudowała nowy serwis internetowy dla firmy Jet Media, specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązania z zakresu druku wielkoformatowego. Jet Media działa na terenie krajów NAFTA oraz krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Premiera nowego serwisu odbyła się podczas kwietniowych targów Euro – Reklama w Poznaniu. Nowy serwis dostępny jest pod adresem www.jetmedia.pl.

Zmiany dotyczą nie tylko szaty graficznej serwisu, znacznej rozbudowie uległa funkcjonalność serwisu. Najważniejszymi powodami budowy nowej strony była zmiana ukierunkowania przekazu z informacji o firmie na informacje o produktach, znacznej poprawie uległ również system nawigacji serwisu.

Według Marka Szumskiego odpowiedzialnego za jego przebudowe – „Nowy serwis ma na celu zaspokojenie potrzeb klientów dotyczących produktów, nowych aplikacji, nowości rynkowych. Chcemy, aby nasza nowa strona była żywa, zmieniająca się, powinna fascynować i przyciągać internautów”.

„Zależy nam, aby nasi stali klienci szybko dotarli do interesujących ich informacji, również, aby korzystając z systemu Jet Link mogli dokonać zamówienia danego produktu. Naszych nowych klientów chcemy zachęcić do dyskusji, do poznania naszej oferty chcemy pokazać, że nasza firma oferuje wszystko do druku wielkoformatowego” – dodaje Marek Szumski.

W dłuższej perspektywie czasu serwis zostanie zintegrowany z systemem Microsoft Business Solutions Navision, dzięki czemu serwis www zostanie w pełni zintegrowany z oprogramowaniem firmy. Pozwoli to na jego automatyczną aktualizacje bezpośrednio z poziomu programu Navision. W tej chwili serwis został oparty o autorski system CMS firmy Fargo pozwalający na aktualizacje i rozbudowę struktury serwisu. Już niedługo powstaną jego kolejne wersje językowe.

http://www.jetmedia.pl
http://www.fargo.pl

Sylwester KozakNowa strona wielkoformatowa Jet Media od Fargo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.