Onet.pl wdrożył nową wersję adserwera firmy Accipiter – systemu informatycznego zarządzającego emisją i raportowaniem realizacji kampanii reklamowych na stronach portalu.
Nowa wersja adserwera wieńczy prace rozwojowe w ramach szerszego projektu udoskonalenia technologii emisji reklam. Jest to istotny element dostosowania całego mechanizmu emisji reklam i pomiaru realizacji kampanii w Onet.pl do standardów wyznaczonych przez IAB. Z punktu widzenia reklamodawców, podstawowym efektem zmian jest poprawa niezawodności działania tzw. cappingu (mechanizmu limitowania liczby kontaktów z reklamą dla pojedynczego użytkownika). Możliwe stało się także bardziej efektywne wykorzystanie dostępnej powierzchni reklamowej oraz podniesienie precyzji monitorowania realizacji kampanii (monitoring odbywa się w czasie rzeczywistym).
Onet.pl ponadto opracował i wdrożył nowe standardy techniczne emisji reklam, umożliwiające niezawodną realizację na stronach portalu kampanii reklamowych z zewnętrznych systemów emisyjnych krajowych i zagranicznych, w tym zagranicznych sieci reklamowych. Działania te są elementem prowadzonej przez portal strategii operowania na rynkach zagranicznych.
Nowe, doskonalsze oprogramowanie adserwerowe przyniesie także klientom Onet.pl generalną poprawę jakości obsługi, co wynika z podniesienia wydajności i niezawodności całego systemu i wiążącej się z tym sprawniejszej realizacji kampanii. Ponadto reklamodawcy otrzymają do dyspozycji szereg nowych, często unikalnych narzędzi emisji reklam jak np. zaawansowane opcje kontroli liczby kontaktów odbiorcy z reklamą (tzw. zaawansowany capping), automatyczną optymalizację kampanii wg skuteczności poszczególnych kreacji czy lepszą obsługę reklam typu rich-media.
Accipiter to amerykańska firma z siedzibami w Raleigh (Pn. Karolina, USA) oraz w Londynie, będąca jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań do zarządzania kampaniami reklamowymi w sieci WWW. Z rozwiązań firmy Accipiter korzysta ponad 350 klientów na całym świecie, emitując co miesiąc ponad 50 miliardów reklam.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.