Dziennie przez komunikator Gadu-Gadu przesyłanych jest 400 milionów wiadomości. Z tego najpopularniejszego w Polsce programu do komunikacji w sieci korzysta już ponad 5 mln osób. Właśnie wzbogacono wersję GG 7.0 o nowe praktyczne możliwości, również biznesowe.
Gadu-Gadu to najpopularniejszy komunikator internetowy. Korzysta z niego dziennie ponad 2,5 mln osób (dla porównania – roku temu w tym samym okresie korzystało dziennie z GG niespełna 1,8 mln osób). Łącznie Gadu-Gadu posiada ponad 5-milionową grupę użytkowników. Dziennie przesyłanych jest przez GG ponad 400 mln wiadomości.
Oddana na początku września br. najnowsza, multimedialna wersja komunikatora oznaczona symbolem 7.0 wprowadziła m.in. możliwość prowadzenia rozmów audio-wideo oraz coraz bardziej popularnych rozmów głosowych PCtoPC, które są tanią alternatywą dla telefonii tradycyjnej (wystarczy zainstalować Gadu-Gadu 7.0, posiadać zestaw słuchawkowy z mikrofonem, aby móc bezpłatnie rozmawiać pomiędzy komputerami). W ciągu trzech miesięcy wersję 7.0 komunikatora pobrało ponad 3,5 mln osób.
Właśnie oddano użytkownikom kolejną, wzbogaconą wersję popularnej 'siódemki’ GG. Oto najważniejsze zmiany w wersji Gadu-Gadu 7.0, oznaczonej jako build 22:
1.Zmieniono sposób przesyłania plików (katalog docelowy dla plików wybierany jest w ustawieniach)
2.Wprowadzono zawijanie opisów
3.Poprawiono odświeżanie listy kontaktów
4.Wprowadzono możliwość startowania z poprzednio ustawionym statusem
5.Wprowadzono dwa nowe przyciski w pasku narzędziowym
6.Możliwość zapamiętywania stanów paska informacyjnego z okna kontaktów
7.Możliwość zapamiętywania stanów przycisków znajdujących się na dole okna kontaktów (kamera, głośnik, mikrofon)
8.Możliwość zmiany loginu i hasła do sponsorowanej bramki sms sieci ERA
9.Wypełnianie pól z danymi użytkownika z Katalogu Publicznego przy dodawaniu kontaktu
10.Dodano eksport/import grup kontaktów
11.Dodano licznik znaków w okienku wysyłania wiadomości sms
12.Możliwość rozpoczęcia tekstowej rozmowy konferencyjnej po kliknięciu na grupę kontaktów
13.Możliwość usuwania awatarów
14.Obsługa serwisu GaduService.
W wersji Gadu-Gadu 7.0 build 22 została wprowadzona dodatkowa funkcja – usługa GaduService. Jej istotą jest częściowa integracja komunikatora Gadu-Gadu z serwerem pocztowym Microsoft Exchange. Dzięki temu, gdy np. ktoś prześle nam pocztę elektroniczną, wówczas poinformuje nas o tym nasze Gadu-Gadu. Co więcej, GaduService pozwala na zintegrowanie książki adresowej programu pocztowego z listą kontaktów w komunikatorze. Można utworzyć kilka książek adresowych z uwagi np. na działy w firmie: księgowość, zarządzanie itp. i przypisać im adresy odpowiednich pracowników.
– GaduService jest próbą uczynienia komunikatora Gadu-Gadu bardziej praktycznym również pod kątem profesjonalnych, biznesowych zastosowań – mówi Krzysztof Szalwa, prezes Gadu-Gadu Sp. z o.o. – Mamy nadzieję, że usługa ta może usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami w większych firmach.
Usługa GaduService jest dostępna dla wszystkich użytkowników Gadu-Gadu korzystających z serwera Microsoft Exchange 2003. Aby ją uruchomić, należy pobrać odpowiednią aplikację ze strony producenta.
http://www.gadu-gadu.pl/dodatki.html
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.