19 maja Internetowy Serwis Pracy JOBS.PL zaprezentował nową wersję swojej strony głównej. To pierwszy krok do odświeżenia wyglądu i zwiększenia funkcjonalności całego serwisu.
Nowa strona główna JOBS.PL charakteryzuje się przede wszystkim przejrzystością i uporządkowaną strukturą. Rozmieszczenie poszczególnych modułów zaplanowano tak, aby strona była funkcjonalna i łatwa w nawigacji zarówno dla osób poszukujących pracy, jak i dla pracodawców. Utrzymana została firmowa kolorystyka JOBS.PL – na stronie dominują biel i odcienie niebieskiego oraz kolor wina. Na nowej stronie znajduje się natomiast więcej starannie dobranych elementów graficznych, które dodają witrynie dynamiki, ale nadmiernie jej nie obciążają.
Nowościami na stronie głównej JOBS.PL są moduł sondy oraz dynamiczne zakładki z wybranymi ofertami pracy (oferty dnia, pilnie poszukiwani w kraju, pilnie poszukiwani za granicą) i artykułami (najnowsze, najczęściej czytane, wydarzenia). W nowe szaty zostały ubrane moduły wyszukiwarki ofert pracy, rejestracji w bazie CV, subskrypcji ofert pracy, kalkulator wynagrodzeń oraz sekcja dla pracodawcy.
www.jobs.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.