Firma SAP AG (NYSE: SAP) ogłosiła dzisiaj wprowadzenie najnowszej wersji mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), która oferuje zestaw rozwiązań przeznaczonych do zarządzania całościowymi procesami biznesowymi specyficznymi dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych.
Nowa wersja mySAP CRM koncentruje się na procesach handlowych, które bezpośrednio wpływają na przychód i pomagają w zwiększeniu przewagi nad konkurencją. Poszczególne funkcje dostosowane do potrzeb branży dóbr konsumpcyjnych, jak SAP Trade Promotion Management (Zarządzanie promocją handlową), zarządzanie marką, zarządzanie kategoriami i zarządzanie relacjami z klientem, pomagają przedsiębiorstwom w skutecznym wprowadzaniu i kontrolowaniu promocji handlowych.
„Firma SAP udostępnia w pełni zintegrowane rozwiązanie CRM dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych. Oferuje ono pełną gamę funkcji, począwszy od analiz po zarządzanie marką i klientami, skuteczne programy konsumenckie oraz promocje generujące zysk,” – mówi Nils Herzberg, wiceprezes działu ds. produkcji i dystrybucji w SAP AG. „Rozumiemy wyzwania stojące przed naszymi klientami z branży konsumenckich i oferujemy specjalnie do nich dostosowane narzędzia, które pozwalają na realizację kluczowych celów biznesowych, poprawiają wydajność, zwiększają rentowność i gwarantują szybki zwrot z inwestycji.”
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.