Nowa wersja mySAP CRM

Firma SAP AG (NYSE: SAP) ogłosiła dzisiaj wprowadzenie najnowszej wersji mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), która oferuje zestaw rozwiązań przeznaczonych do zarządzania całościowymi procesami biznesowymi specyficznymi dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych.

Nowa wersja mySAP CRM koncentruje się na procesach handlowych, które bezpośrednio wpływają na przychód i pomagają w zwiększeniu przewagi nad konkurencją. Poszczególne funkcje dostosowane do potrzeb branży dóbr konsumpcyjnych, jak SAP Trade Promotion Management (Zarządzanie promocją handlową), zarządzanie marką, zarządzanie kategoriami i zarządzanie relacjami z klientem, pomagają przedsiębiorstwom w skutecznym wprowadzaniu i kontrolowaniu promocji handlowych.

„Firma SAP udostępnia w pełni zintegrowane rozwiązanie CRM dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych. Oferuje ono pełną gamę funkcji, począwszy od analiz po zarządzanie marką i klientami, skuteczne programy konsumenckie oraz promocje generujące zysk,” – mówi Nils Herzberg, wiceprezes działu ds. produkcji i dystrybucji w SAP AG. „Rozumiemy wyzwania stojące przed naszymi klientami z branży konsumenckich i oferujemy specjalnie do nich dostosowane narzędzia, które pozwalają na realizację kluczowych celów biznesowych, poprawiają wydajność, zwiększają rentowność i gwarantują szybki zwrot z inwestycji.”

http://www.sap.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry