Firma SAP AG (NYSE: SAP) ogłosiła dzisiaj wprowadzenie najnowszej wersji mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), która oferuje zestaw rozwiązań przeznaczonych do zarządzania całościowymi procesami biznesowymi specyficznymi dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych.
Nowa wersja mySAP CRM koncentruje się na procesach handlowych, które bezpośrednio wpływają na przychód i pomagają w zwiększeniu przewagi nad konkurencją. Poszczególne funkcje dostosowane do potrzeb branży dóbr konsumpcyjnych, jak SAP Trade Promotion Management (Zarządzanie promocją handlową), zarządzanie marką, zarządzanie kategoriami i zarządzanie relacjami z klientem, pomagają przedsiębiorstwom w skutecznym wprowadzaniu i kontrolowaniu promocji handlowych.
„Firma SAP udostępnia w pełni zintegrowane rozwiązanie CRM dla przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych. Oferuje ono pełną gamę funkcji, począwszy od analiz po zarządzanie marką i klientami, skuteczne programy konsumenckie oraz promocje generujące zysk,” – mówi Nils Herzberg, wiceprezes działu ds. produkcji i dystrybucji w SAP AG. „Rozumiemy wyzwania stojące przed naszymi klientami z branży konsumenckich i oferujemy specjalnie do nich dostosowane narzędzia, które pozwalają na realizację kluczowych celów biznesowych, poprawiają wydajność, zwiększają rentowność i gwarantują szybki zwrot z inwestycji.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.