W ostatnich dniach marca ruszyła nowa wersja portalu www.infopraca.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom stała się ona bardziej przejrzysta i prostsza w obsłudze.
„Nowa wersja naszego serwisu jest odpowiedzią na zapotrzebowanie naszych użytkowników, którzy oczekują prostych, wygodnych a jednocześnie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań – powiedziała Beata Szilf-Nitka, Country Manager portalu InfoPraca.pl. – W najbliższym czasie planujemy wprowadzanie kolejnych funkcjonalności, które uczynią nasz portal jeszcze bardziej przyjaznym zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców.”
Pierwszą rzeczą, jaką rzuca się w oczy po wejściu na stronę www.infopraca.pl jest nowa szata graficzna – pojawił się nowy logotyp wykorzystujący motyw stokrotki, układ strony stał się bardziej przejrzysty. Twórcy nowego designu podczas projektowania wykorzystali standardy Web 2.0, strona ma wyższą rozdzielczość i większą czcionkę.
Zmianom wizualnym towarzyszy wzbogacenie serwisu o nowe funkcjonalności. Uproszczony został proces rejestracji i aplikowania. Teraz, odpowiedzieć na interesującą ofertę można dosłownie w trzech krokach. W odpowiedzi na powtarzające się prośby użytkowników nowa wersja serwisu InfoPraca.pl pozwala na tworzenie CV w formacie PDF oraz wysyłanie ich na dowolny adres mailowy. Kandydaci zarejestrowani na stronie InfoPracy.pl mają możliwość skorzystania z nowoczesnego kreatora CV, który pozwala stworzyć oraz zamieścić w bazie pięć różnych życiorysów i listów motywacyjnych. Ponadto pojawiła się angielska wersja językowa serwisu.
InfoPraca.pl oferuje osobom poszukującym pracy unikatową funkcję umożliwiającą „śledzenie” losów aplikacji. Kandydat, po zalogowaniu się w portalu otrzymuje informację o zainteresowaniu swoją ofertą. Zarejestrowanie się w bazie internetowej giełdy pracy pozwala śledzić rynek pracy automatycznie – odpowiednie oferty pracy przesyłane są na skrzynkę mailową kandydata, przy czym każdy z kandydatów może spersonalizować nadchodzące powiadomienia, tak aby w jak największym stopniu odpowiadały jego oczekiwaniom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.