Firma GETIN Leasing zmieniła swój serwis internetowy. Twórcą koncepcji nowego wizerunku on-line jest AS Communications – agencja specjalizująca się w PR on-line.
– GETIN Leasing od lutego br. jest członkiem grupy Getin Holding. Zmianie uległa cała identyfikacja wizualna Spółki. Koniecznym stał się również redesign naszej witryny. Wraz z AS Communications udało nam się stworzyć jeden z najciekawszych serwisów wśród firm leasingowych. Widzimy duży potencjał w sieci Internet, dlatego też oprócz kreacji profesjonalnej witryny korporacyjnej, redagujemy firmowy newsletter, prowadzimy działania lojalnościowe – System Premium – skierowane do naszych Partnerów. Planujemy również niespodziankę marketingową promującą 'monopol GETIN Leasing na rynku’, wykorzystując jako medium głównie Internet. – mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Marketingu GETIN Leasing.
AS Communications poza stworzeniem nowego wizerunku on-line dla GETIN Leasing podjęło stałą współpracę w zakresie obsługi public relations. Do zadań firmy należy m.in. budowa relacji z mediami, obsługa internetowego biura prasowego, prowadzenie działań publicity, redagowanie biuletynu firmowego.
– Naszym zadaniem było nie tylko stworzenie dobrego graficznie oraz merytorycznie serwisu. Głównym celem było przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników oraz spowodowanie aby stała się ona ich ulubioną w branży leasingowej. W tym celu wykorzystaliśmy narzędzie, jakim jest newsletter. Jego zalety, m.in.: możliwość bezpośredniego dotarcia do odbiorcy z profilowaną informacją znacznie zwiększają szanse na przywiązanie Klienta do marki. – mówi Anna Skorupska, właściciel AS Communciations.
Oprogramowaniem oraz wykonaniem projektów graficznych zajął się zespół Helldesign – partner AS Commnications w zakresie wdrażania nowych technologii.
http://www.ascommunications.pl
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.