Spółka, zajmująca się pozyskiwaniem i uzdatnianiem stłuczki szkła opakowaniowego, zmieniła layout swojej strony internetowej. Odświeżony design serwisu to jeden z elementów nowej strategii Krynicki Recykling, związanej z planowanym na IV kwartał tego roku debiutem na rynku NewConnect.
Można znaleźć na niej wiele praktycznych informacji, związanych z ekologią, przetwórstwem szkła i recyklingiem.
Na stronie krynicki.pl oprócz historii spółki, można również zapoznać się z krótką analizą rynku przetwórczego, a także planowaną strategią działalności firmy do czasu debiutu, który jest przewidziany na IV kwartał 2007 roku. Dodatkowo na witrynie zamieszczono mapkę z zaznaczonymi lokalizacjami biura i trzech stacji uzdatniania, a także teksty ustaw o opakowaniach i odpadach.
„Nowy projekt strony internetowej to część naszej kampanii wizerunkowej, związanej z wejściem na rynek NewConnect. Witryna jest wizytówką firmy, jej przejrzystość to duże ułatwienie dla użytkownika i prosty dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Strona była przygotowywana z myślą zarówno o odbiorcach, którzy o Spółce i jej profilu wiedzą niewiele, jak i tych, którzy mają pojęcie o rynku i szukają informacji bardziej specjalistycznych” – powiedział Adam Krynicki, Prezes Zarządu Krynicki Recykling.
Dominującym kolorem na stronie jest zielony, kojarzący się z naturą i ekologią – czyli obszarom bliskim profilowi działalności spółki. Zwracają również uwagę ciekawe zdjęcia, pojawiające się w prawym górnym rogu.
Autoryzowanym Doradcą Spółki jest Capital One Advisers Sp. z o.o. – spółka działająca na polskim rynku od połowy 2002 roku, początkowo jako firma doradcza specjalizująca się w transakcjach kapitałowych na rynku niepublicznym – przejęciach i sprzedaży przedsiębiorstw oraz emisjach akcji z udziałem funduszy typu private equity, a obecnie skoncentrowana na obsłudze średniej i dużej wielkości firm, w szczególności poszukujących najkorzystniejszego dostępu do zewnętrznych źródeł kapitału finansującego dalszy rozwój.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.