W związku z obchodami 90 rocznicy powstania Legii Warszawa, Klub zdecydował się na uruchomienie swojej nowej witryny. Zmiana komunikacji poprzez Internet podyktowana jest przede wszystkim zmieniającymi się oczekiwaniami samych Kibiców.
„Nowa witryna klubu to przede wszystkim podstawowy kanał komunikacji z Kibicami. Mamy świadomość, że Kibice Legii Warszawa oczekują stałej interakcji ze swoją ulubioną drużyną, dlatego postawiliśmy na dostarczenie im unikalnej zawartości multimedialnej.” – powiedział Piotr Zygo, Prezes Zarządu KP Legia Warszawa.
W Strefie Premium, która docelowo będzie sekcją płatną serwisu użytkownicy mogą obejrzeć Legię TV, w której publikowane są specjalne relacje ze spotkań piłkarskich, wywiady z piłkarzami i sztabem szkoleniowym. W sekcji znajdują się także gadżety multimedialne do ściągnięcia na komputer.
Legia zgodnie ze swoimi nowymi założeniami komunikacyjnymi chce, aby strona www.legia.com zyskała stałych użytkowników. To dla nich przeznaczony jest Klub Kibica, w którym fani po uprzedniej rejestracji znajdą kompendium wiedzy na temat klubu, poznają jego historię, obejrzą galerię sław i przeczytają o sukcesach i osiągnięciach swojej ukochanej drużyny.
Już wkrótce poprzez witrynę będzie można kupić bilety na mecze Legii Warszawa. W planach jest również uruchomienie sklepu online. Kibice nie ruszając się z fotela będą mieli możliwość zamówienia klubowej koszulki, czy kompletu profesjonalnego sprzętu sportowego z brandingiem Legii.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.