7 marca br. ruszyła nowa witryna internetowa krakowskiej spółki interaktywnej Mobile IT Group Poland sp. z o. o. zajmującej się promocją oraz kreacją przedsiębiorstw w Internecie.
„Dziś, kiedy Internet jest nierozerwalnie związany z prowadzeniem biznesu witryna stała się kluczowym kanałem komunikacji z otoczeniem. Dlatego należy zwrócić szczególną uwagę na jej aktualność i funkcjonalność.” – informuje Izabela Więckowska, Brand Manager w firmie Mobile IT Group Poland Sp. z o. o.
Do niedawna informacje na temat samej spółki jak i świadczonych przez nią usług znajdowały się wyłącznie na serwisach internetowych marek, będących własnością firmy. Na chwilę obecną Mobile IT Group Poland jest właścicielem czterech marek, tj. Badzpierwszy.pl, SEO Marketing, AdBasic oraz Pay Per Click, z których każda posiada własny serwis internetowy. „Takie rozproszenie informacji o firmie skłoniło nas do stworzenia kolejnego serwisu internetowego będącego tym razem syntezą serwisów wszystkich naszych marek.” – informuje Wiktor W. Kammer, Prezes firmy Mobile IT Group Poland Sp. z o. o.
Na nowej witrynie internetowej spółki dostępnej pod adresem www.mobileit-europe.com znaleźć można informacje o historii firmy, jej planach i aspiracjach a także zapoznać się z ofertą firmy z zakresu reklamy internetowej. Na stronie znajduje się także specjalna zakładka dla przedstawicieli mediów.
„Nowa strona WWW jest konsekwencją realizacji strategii Mobile IT Group Poland. Ma ona na celu wsparcie procesu identyfikacji poszczególnych marek firmy z jej nazwą, tj. Mobile IT Group Poland sp. z o. o. Dzięki witrynie www.mobileit-europe.com jesteśmy w stanie lepiej i bardziej kompleksowo zaprezentować klientom naszą ofertę.” – dodaje Wiktor W. Kammer, Prezes firmy Mobile IT Group Poland Sp. z o. o.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.