Nowe logo oraz nowoczesny design witryny internetowej to wyniki realizacji nowej strategii komunikacyjnej SPRAY S.A. Pod adresem www.spray.pl znajdują się informacje dotyczące spółki oraz oferowanych przez nią usług.
Serwis wyróżnia nie tylko estetyczny projekt graficzny, ale przede wszystkim wysoka funkcjonalność. Zgodnie z założeniami nowej strategii Spółki, strona internetowa jest przyjazna i bardzo prosta w obsłudze.
„Uwolnij się od sztuczek z gwiazdkami” to pierwsze hasło, jakie rzuca się w oczy po odwiedzeniu serwisu. Spółka pragnie w ten sposób poinformować klientów o najważniejszych cechach swojej oferty, z której wyeliminowano uciekanie się do promocji z zapisami małym druczkiem pod „gwiazdką”.
„Nowa strona internetowa to część kampanii na rzecz przyjaznej obsługi Klientów. Ceny oferowane klientom ustalone zostały na bazie niskich marż, a wszystkie nowe umowy zawierane są na czas nieokreślony. Klient sam decyduje jak długo zamierza być odbiorcą usług Spray SA. Spółka tym samym nie wymusza na kliencie lojalności poprzez umowne wiązanie się z operatorem. Czynnikiem utrzymującym klienta są i będą: dobra jakość usług, wysokie standardy technologiczne i przyjazne cenowo oferty.” – mówi Rafał Brzezowski, Członek Zarządu Spółki Spray S.A.
Spółka przeszła kompletny rebranding, który jest skutkiem przyjęcia przez Spray S.A. nowej strategii, a także nowych założeń, mających na celu ulepszenie obsługi Klienta. Już na stronie głównej użytkownik może ustalić swoje preferencje i stworzyć własny pakiet usług. Cała operacja jest w czasie rzeczywistym przeliczana na miesięczną kwotę, jaką abonent jest zobowiązany zapłacić – bez gwiazdek, ukrytych kruczków, umów na czas określony czy promocji. Przygotowanie rebrandingu marki przeprowadziła agencja reklamowa San Markos. Za stworzenie layoutu strony internetowej odpowiadała agencja interaktywna Webpublica Intelligence Online.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.