Nowa witryna SPRAY

Opublikowano: 5 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Nowe logo oraz nowoczesny design witryny internetowej to wyniki realizacji nowej strategii komunikacyjnej SPRAY S.A. Pod adresem www.spray.pl znajdują się informacje dotyczące spółki oraz oferowanych przez nią usług. Serwis wyróżnia nie tylko estetyczny projekt graficzny, ale przede wszystkim wysoka funkcjonalność. Zgodnie z założeniami nowej strategii Spółki, strona internetowa jest przyjazna i bardzo prosta w obsłudze. „Uwolnij się od sztuczek z …

Hanna LaskowskaNowa witryna SPRAY

Nowa strategia SPRAY

Opublikowano: 3 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Cele wskazane przez SPRAY S.A.w prospekcie emisyjnym z roku 2006 pozostają nie zmienione, jednakże Spółka przebudowała strategię działania. Szczególny nacisk położono na usługi video oraz na szybką transmisję danych. Spray SA dostarcza usługi telekomunikacyjne dla klientów indywidualnych na terenie Warszawy. Spółka debiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA w 2005 roku. Wchodząc na warszawski parkiet Spółka w prospekcie emisyjnym …

Hanna LaskowskaNowa strategia SPRAY

SPRAY S.A. przejmuje kolejne sieci teleinformatyczne

Opublikowano: 24 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Warszawski operator telekomunikacyjny Spray S.A. w dniu 18 lipca 2006 r. podpisał umowy dotyczące przejęcia sieci teleinformatycznych od firm TELNAP Sp. z o.o. i CATV Sp. z o.o.. Jest to dla Spray SA kolejny etap realizacji przyjętej strategii, której celem jest osiągnięcie pozycji alternatywnego operatora usług telekomunikacyjnych na warszawskim rynku. Do TELNAP Sp. z o.o. należała sieć, za pomocą której …

Sylwester KozakSPRAY S.A. przejmuje kolejne sieci teleinformatyczne