Marka odzieżowa Top Secret zmieniła jesienno-zimową szatę w Internecie. Kreację i wykonanie serwisu powierzono agencji interaktywnej energe21, która dla Top Secret zrealizowała już w tym roku dwa kreatywne konkursy internetowe.
W założeniu twórców serwis ten ma być serwisem aktywnym, w którym ciągle na Internautów będą czekały nowe wyzwania – mini konkursy, promocje, akcje rabatowe. Wszystkie atrakcje ukrywane są pod interaktywnymi kwadratami na stronie głównej, natomiast o tych najciekawszych dodatkowo informuje nas popup.
Oryginalny serwis promujący aktualną kolekcję jesienno-zimową Top Secret zbudowany został w oparciu o postacie z katalogu oraz skrót TS przekształcony w interaktywne kwadraty.
Interakcja serwisu rozgrywa się w płaszczyźnie strony głównej i ona także pozostaje tłem do pozostałych stron.
Urozmaicenie przejrzystego wizerunku serwisu stanowią animowane plastycznie postacie, których wybór decyduje o kolorze oglądanego serwisu. Ruchome kwadraty zachęcają do kliknięcia i przenoszą na podstrony serwisu.
Oprócz pełnej kolekcji odzieży czekają na Internautów: katalog mody Top Secret, dział promocji i konkursów, oraz dział rozrywki.
Wyniki konkursów internetowych przeprowadzonych dla Top Secret przez energe21 udowodniły duże zainteresowanie w Internecie marką i promocjami Top Secret. Serwis wzbogacono więc o moduł newslettera, dzięki czemu zapisane i zainteresowane osoby będą informowane drogą elektroniczną o wszystkich akcjach promocyjnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.