Nowa wizualizacja graficzna 9sekund.pl

Opublikowano: 3 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Porównywarka 9sekund.pl dokonała zmiany swojej szaty graficznej. Obecna wizualizacja w bardziej przejrzysty sposób prezentuje oferty sklepów internetowych dla użytkowników porównywarki jak również w bardziej funkcjonalnej formie umożliwia szybkie dotarcie do wyszukiwanego produktu.

Grafika serwisu pozostała w niezmiennych dotychczasowych kolorach porównywarki, będącymi stałymi już elementami rozpoznawczymi dla użytkowników serwisu.

„Dokonując zmiany layoutu serwisu mamy nadzieję, że będziemy jeszcze bardziej rozpoznawalni wśród innych porównywarek cen w Polsce a przede wszystkim ułatwimy naszym użytkownikom szybsze dotarcie do szukanego produktu i jednocześnie porównania cen spośród wielu ofert.” – mówi Andrzej Zając, Prezes Zarządu 9sekund Sp. z o.o.

Cała oferta podzielona została na kategorie, w których wydzielono dodatkowo szczegółowe podkategorie. Kupujący, oprócz uszeregowanych grup, mają do dyspozycji ogólną wyszukiwarkę, listę produktów, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością wśród użytkowników, a także spis artykułów polecanych przez 9sekund.pl. Klienci, w zależności od upodobań, mają możliwość uszeregowania wyników poszukiwania alfabetycznie, według malejącej ceny lub trafności.

Każdy produkt posiada zdjęcie i opis, który pozwala kupującemu na zapoznanie się z jego specyfiką. Dodatkową zaletą jest możliwość wystawiania przez kupujących komentarzy dotyczących produktu – jego jakości i przede wszystkim ceny.

W raporcie tygodnika „Wprost” z października 2007 roku o atrakcyjności porównywarek cen, serwis 9sekund.pl został sklasyfikowany na IV miejscu, zaś w raporcie magazynu „PC World” w kategorii ‘najlepsza porównywarka’ uplasował się  na III miejscu.

www.9sekund.pl

Hanna LaskowskaNowa wizualizacja graficzna 9sekund.pl

Podziel się!

O autorze

hania