Porównywarka 9sekund.pl dokonała zmiany swojej szaty graficznej. Obecna wizualizacja w bardziej przejrzysty sposób prezentuje oferty sklepów internetowych dla użytkowników porównywarki jak również w bardziej funkcjonalnej formie umożliwia szybkie dotarcie do wyszukiwanego produktu.
Grafika serwisu pozostała w niezmiennych dotychczasowych kolorach porównywarki, będącymi stałymi już elementami rozpoznawczymi dla użytkowników serwisu.
„Dokonując zmiany layoutu serwisu mamy nadzieję, że będziemy jeszcze bardziej rozpoznawalni wśród innych porównywarek cen w Polsce a przede wszystkim ułatwimy naszym użytkownikom szybsze dotarcie do szukanego produktu i jednocześnie porównania cen spośród wielu ofert.” – mówi Andrzej Zając, Prezes Zarządu 9sekund Sp. z o.o.
Cała oferta podzielona została na kategorie, w których wydzielono dodatkowo szczegółowe podkategorie. Kupujący, oprócz uszeregowanych grup, mają do dyspozycji ogólną wyszukiwarkę, listę produktów, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością wśród użytkowników, a także spis artykułów polecanych przez 9sekund.pl. Klienci, w zależności od upodobań, mają możliwość uszeregowania wyników poszukiwania alfabetycznie, według malejącej ceny lub trafności.
Każdy produkt posiada zdjęcie i opis, który pozwala kupującemu na zapoznanie się z jego specyfiką. Dodatkową zaletą jest możliwość wystawiania przez kupujących komentarzy dotyczących produktu – jego jakości i przede wszystkim ceny.
W raporcie tygodnika „Wprost” z października 2007 roku o atrakcyjności porównywarek cen, serwis 9sekund.pl został sklasyfikowany na IV miejscu, zaś w raporcie magazynu „PC World” w kategorii ‘najlepsza porównywarka’ uplasował się na III miejscu.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.