Porównywarka 9sekund.pl dokonała zmiany swojej szaty graficznej. Obecna wizualizacja w bardziej przejrzysty sposób prezentuje oferty sklepów internetowych dla użytkowników porównywarki jak również w bardziej funkcjonalnej formie umożliwia szybkie dotarcie do wyszukiwanego produktu.
Grafika serwisu pozostała w niezmiennych dotychczasowych kolorach porównywarki, będącymi stałymi już elementami rozpoznawczymi dla użytkowników serwisu.
„Dokonując zmiany layoutu serwisu mamy nadzieję, że będziemy jeszcze bardziej rozpoznawalni wśród innych porównywarek cen w Polsce a przede wszystkim ułatwimy naszym użytkownikom szybsze dotarcie do szukanego produktu i jednocześnie porównania cen spośród wielu ofert.” – mówi Andrzej Zając, Prezes Zarządu 9sekund Sp. z o.o.
Cała oferta podzielona została na kategorie, w których wydzielono dodatkowo szczegółowe podkategorie. Kupujący, oprócz uszeregowanych grup, mają do dyspozycji ogólną wyszukiwarkę, listę produktów, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością wśród użytkowników, a także spis artykułów polecanych przez 9sekund.pl. Klienci, w zależności od upodobań, mają możliwość uszeregowania wyników poszukiwania alfabetycznie, według malejącej ceny lub trafności.
Każdy produkt posiada zdjęcie i opis, który pozwala kupującemu na zapoznanie się z jego specyfiką. Dodatkową zaletą jest możliwość wystawiania przez kupujących komentarzy dotyczących produktu – jego jakości i przede wszystkim ceny.
W raporcie tygodnika „Wprost” z października 2007 roku o atrakcyjności porównywarek cen, serwis 9sekund.pl został sklasyfikowany na IV miejscu, zaś w raporcie magazynu „PC World” w kategorii ‘najlepsza porównywarka’ uplasował się na III miejscu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.