Nowatorska kampania marki Peroni

Opublikowano: 17 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Włoska marka Peroni rozpoczęła swoją kampanię w Polsce. Podczas półrocznej akcji obejmie patronat nad wybranymi blogami z sieci Blogvertising.pl. Blogerzy i ich czytelnicy będą mieli okazję poznać magię włoskiego stylu. To nowatorskie podejście do marketingu.

W akcji bierze udział sześciu poczytnych blogerów, którzy dzięki Peroni poznają specyfikę włoskiej kultury. Szeroko pojętego designu, mody i kuchni, ale przede wszystkim włoskiego stylu w piwie. Akcja jest realizowana przez spółkę Brand New Media – operatora największej w Polsce sieci reklamy na blogach Blogvertising.pl.

W ramach patronatu, autorzy blogów będą komentowali najnowsze działania sponsora. Zarówno każdy blog, jak i wpis związany z Peroni, zostanie obrandowany. Sami blogerzy otrzymają zaproszenia na liczne imprezy organizowane przez włoska markę. Dodatkowo, na swoich blogach, będą oni organizować konkursy dla czytelników, którzy otrzymają nagrody od Peroni.

– Taka forma promocji jest świetną metodą na kreowanie lub utrwalenie pozytywnego wizerunku firmy. Współpraca z blogerami prowadzącymi blogi związane z daną branżą, to gwarancja dotarcia do najcenniejszej grupy docelowej – mówi Maciej Zawadziński, prezes zarządu Brand New Media.

Blogvertising.pl należy do spółki Brand New Media wchodzącej w skład Grupy Money.pl.

Hanna LaskowskaNowatorska kampania marki Peroni

Podziel się!

O autorze

hania