Studio DN opracowało nową tożsamość wizualną serwisu informacyjnego BiuroPrasowe.pl – www.biuroprasowe.pl – obejmującą logotyp, nową oprawę graficzną strony internetowej, a także materiały CI.
Strona internetowa serwisu przyjęła nowoczesną stylizację i pomarańczowo-szarą kolorystykę. Nowy logotyp serwisu BiuroPrasowe.pl zawiera charakterystyczny piktogram symbolizujący kartkowany indeks. W ten sposób nawiązano do stale powiększającego się wykazu materiałów dla prasy, które można bezpłatnie pobrać z serwisu.
Podstawowym założeniem, przy realizacji tego typu projektu, jest jego funkcjonalność: opracowanie przejrzystej nawigacji, klarowny podział informacji, ułatwiający użytkownikom szybkie i intuicyjne poruszanie się w ramach serwisu. Grupę docelową stanowią dziennikarze, dla których najistotniejsza jest łatwość dostępu do interesujących informacji.
Serwis informacyjny BiuroPrasowe.pl powstał w 2003 roku w celu usprawnienia procesu wymiany informacji pomiędzy firmami / samorządami / organizacjami a dziennikarzami. Serwis uzupełnia w ten sposób dotychczasowe tradycyjne formy komunikowania. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!