Nowe callcenter w TraveliGo.pl

Opublikowano: 19 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Internetowy portal TraveliGo.pl otworzył dla swoich Klientów nowoczesne call center.

Pod numerem 0 801 407 406 czekają na Klientów specjalnie przeszkoleni konsultanci gotowi udzielić wyczerpujących informacji na temat wszystkich wycieczek jakie można zarezerwować w portalu. Obecnie TraveliGo.pl prezentuje w swojej bazie ponad pięćdziesiąt tysięcy ofert wyjazdowych, od niedrogich wyjazdów studenckich po egzotyczne i ekskluzywne wyprawy z gwarancją najniższej ceny zakupu.

'Uruchomienie call center poprzedziły przygotowania i analizy dotyczące urządzeń i oprogramowania zawiadującego systemem CRM. Dzięki wdrożeniu najnowszych rozwiązań technologicznych światowych liderów telekomunikacji chcemy zapewnić najwyższym poziom obsług dla naszych klientówi. Szacujemy, że uruchomienie tego kanału sprzedaży spowoduje wzrost przychodów o około 30 – 40%' – powiedział dr Bartosz Roch Nowik Prezes Zarządu TraveliGo.pl.

W serwisie można dokonać rezerwacji oraz kupować oferty czterdziestu najbardziej wiarygodnych touroperatorów m.in. Orbisu, Ecco Holiday, czy Triady i Itaki, płacąc za wycieczki przelewem lub karta kredytową. Wszystkie wycieczki w TraveliGo.pl oferowane są w najniższych możliwych cenach na rynku.

http://www.traveliada.pl

Sylwester KozakNowe callcenter w TraveliGo.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.