Onet.pl oddał do dyspozycji reklamodawców aż trzy nowe narzędzia znacznie podnoszące skuteczność kampanii reklamowych: capping czasowy – czyli rozszerzoną opcję kontroli liczby kontaktów z reklamą, optymalizację kampanii pod kątem skuteczności kreacji oraz mechanizm wyłączności branżowej.
Reklamodawca może teraz zdefiniować nie tylko łączną liczbę kontaktów z reklamą w czasie trwania całej kampanii, ale również minimalne odstępy czasowe pomiędzy kolejnymi kontaktami. Przykładowo, można zrealizować tygodniową kampanię z wykorzystaniem reklamy VideoAd, w której internauta obejrzy reklamę najwyżej 5 razy, jednak nie częściej niż raz w ciągu dnia.
Rafał Zarzycki, z-ca dyrektora ds. produktu reklamowego Grupy Onet.pl.SA: udostępniamy zaawansowany capping zarówno na poziomie pojedynczych kreacji reklamowych, jak i w całej kampanii reklamowej obejmującej wiele kreacji. Kontrola tego typu parametrów kampanii stwarza nowe możliwości w planowaniu i realizacji akcji promocyjnych. Dzięki optymalnej liczbie kontaktów z reklamą, przekaz reklamowy pozostanie skuteczny, nie będąc przy tym uciążliwym dla odbiorcy.
Onet.pl oferuje również możliwość automatycznej optymalizacji kampanii pod kątem skuteczności poszczególnych wykorzystywanych kreacji reklamowych, mierzonej liczbą kliknięć. Mechanizm ten jest przydatny, gdy w ramach jednej kampanii wykorzystywanych jest kilka różnych kreacji. Jego zastosowanie sprawia, że do emisji automatycznie częściej dobierane są reklamy najskuteczniejsze, czyli takie, które najbardziej skłaniają internautów do kliknięcia tj. posiadające najwyższe wskaźniki CTR.
Wykorzystanie tego narzędzia przekłada się na poprawę wyników całej kampanii, a jego stosowanie jest szczególnie korzystne dla tych reklamodawców, którzy dążą do maksymalizacji liczby kliknięć w reklamę i przekierowań na swoje strony www. W ramach oferty specjalnej Onet.pl proponuje bezpłatne wykorzystanie mechanizmu automatycznej optymalizacji we wszystkich kampaniach OnetPower zakupionych i realizowanych do 30 kwietnia 2006 r.
Kolejne nowe narzędzie w ofercie reklamowej Onet.pl – wyłączność branżowa – gwarantuje reklamodawcy, że jego przekaz reklamowy nie będzie łączony na tej samej odsłonie strony www z komunikatami firm konkurencyjnych. W oczywisty sposób wpływa to na podniesienie skuteczności kampanii. Wyłączność branżowa może być szczególnie przydatna dla firm z silnie konkurencyjnych branż, bardzo mocno obecnych w internecie, takich jak motoryzacja, finanse czy telekomunikacja.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.