Do dyspozycji użytkowników portalu INTERIA.PL została oddana wersja beta nowego serwisu Fakty. Jego obecne oblicze to przede wszystkim przejrzysta nawigacja, postawienie na ekspozycję ilustracji i unowocześnienie mechanizmu oceny zamieszczanych materiałów.
Debiut nowych Faktów INTERIA.PL (http://beta.fakty.interia.pl/) poprzedziły kilkumiesięczne badania i analizy oraz testy wewnętrzne, w których uczestniczyła wybrana grupa użytkowników. Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych w ich następstwie stało się uporządkowanie nawigacji, która została oparta o menu poziome. Projektując nowe Fakty zdecydowano się na typ nawigacji zbliżonej do rozwiązań stosowanych w prasie tradycyjnej. Internauta, podobnie jak czytelnik gazety, ma do wyboru dziewięć klarownie wydzielonych głównych kategorii tematycznych (Kraj, Świat, Biznes, Sport, Rozrywka, Nauka, Zdrowie, Ciekawostki i Prasa) oraz działy ekstra (Galerie, Tylko u nas i Felietony).
Zauważalną zmianą jest zastosowanie nowego szablonu, sprzyjającego poprawie prezentacji materiałów graficznych, a także wprowadzenie ulepszonego mechanizmu oceniania zamieszczanych materiałów, dzięki któremu użytkownicy mają większy wpływ na wybór eksponowanych zdjęć i tekstów.
W nowych Faktach częściej pojawiają się odnośniki do wybranych treści i narzędzi pochodzących z innych serwisów INTERIA.PL, w większym niż dotychczas stopniu sięga się też po materiały z zewnątrz, czego wyrazem jest obecność tekstów z tygodnika Polityka.
Nowa wersja Faktów powstała zgodnie ze specyfikacją XHTML 1.0, uznaną obecnie za jeden z najnowocześniejszych standardów tworzenia stron WWW. Dla użytkownika fakt ten przekłada się m.in. na zauważalne przyspieszenie tempa ładowania się strony oraz większą poprawność jej wyświetlania.
– Mamy już za sobą wstępny etap przebudowy serwisu, polegający na wprowadzeniu nowoczesnego, bardziej funkcjonalnego layoutu – wyjaśnia szef Faktów, Krzysztof Fijałek. – Obecnie pracujemy nad wprowadzeniem zmian zmierzających do podniesienia interaktywności Faktów i wyraźnego wzbogacenia zasobów serwisu, m.in. o materiały multimedialne – dodaje.
Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius w marcu br. Fakty INTERIA.PL, stanowiące kluczowy element serwisów informacyjnych portalu, odwiedziło 1,8 mln użytkowników. Serwisy informacyjne należące do INTERIA.PL zanotowały najwyższy wzrost liczby użytkowników (12,3 % w stosunku do lutego br.) w grupie najpopularniejszych polskich internetowych serwisów informacyjnych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.