Lepsza intuicyjność i prezentacja zawartości oraz kilkaset tysięcy wycieczek od blisko 40 touroperatorów. To główne zmiany jakie na wiosnę wprowadził serwis turystyczny urlopy24.pl, należący do Grupy eholiday.pl.
Zmiany w urlopy24.pl to odświeżona oprawa graficzna i innowacje technologiczne, które mają ułatwić przeglądanie i kupowanie wycieczek. Poprawiła się ogólna funkcjonalność witryny, dzięki czemu dotarcie do oczekiwanych informacji jest dużo prostsze i szybsze. Obecne zmiany pozwalają użytkownikowi w trzech krokach wybrać wycieczkę, dokładnie zapoznać się z ofertą i dokonać zakupu.
Obecnie baza serwisu urlopy24.pl liczy kilkaset tysięcy wycieczek oferowanych przez blisko 40 najlepszych polskich touroperatorów. Tak bogate zasoby wymusiły gruntowną przebudowę bazy danych oraz systemu ich wyszukiwania i wyświetlania. – „Teraz użytkownik już z poziomu konkretnej wycieczki widzi wszystkie szczegóły oferty, w tym z jakim biurem pojedzie na wczasy – mówi Mariusz Wojciechowski, dyrektor wykonawczy Grupy eholiday.pl. – Wprowadzone zmiany, w moim przekonaniu, są spełnieniem oczekiwań wielu klientów, którzy kupując wycieczkę często dopiero przy podpisywaniu umowy dowiadywali się, na przykład, kto zabierze ich na miejsce docelowe.”
Serwis urlopy24.pl należy do spółki Grupa eholiday.pl Sp. z o.o., która zarządza także innymi popularnymi serwisami turystycznymi: eholiday.pl (nr 1 w Polsce wśród serwisów noclegowych), efly.pl (zakup biletów lotniczych), naweekend.pl (noclegi na weekend w Polsce). Dwa pierwsze gruntowną przebudowę przeszły w listopadzie 2007 roku. – „W związku z optymistycznymi prognozami dla branży turystyki zagranicznej, postanowiliśmy silniej zaakcentować naszą obecność w tym segmencie rynku. Jestem przekonany, że urlopy24.pl w nowej odsłonie spotkają się z ciepłym przyjęciem użytkowników.” – powiedział Mariusz Wojciechowski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.