Wystartowała nowa odsłona INTERAKTYWNIE.COM, popularnego serwisu branży interaktywnej. Jak mówią przedstawiciele wortalu, medium to nie będzie interaktywne jedynie z nazwy. W nowej odsłonie serwisu użytkownicy otrzymają narzędzia, umożliwiające im współredagowanie jego treści.
Serwis doczekał się całkowicie odświeżonego wyglądu, w którym dominującą rolę odgrywa kolor pomarańczowy. Również logo poddane zostało niewielkiemu liftingowi, m.in. prezentując nowe hasło przewodnie serwisu: „hot web spaghetti”.
Główna zmiana zaszła jednak w podziale struktury treści. Nowe INTERAKTYWNIE.COM zostało podzielone na trzy główne sekcje: biznes, kreację oraz hi-tech. Pierwsza obejmie tematykę pokrywającą się w większości z zakresem poprzedniej wersji serwisu, wyłączając zagadnienia typowo kreacyjne, dla których utworzona została oddzielna sekcja. Hi-tech to dział poświęcony najnowszym rozwiązaniom technologicznym. Jak zapewniają dziennikarze INTERAKTYWNIE.COM, nie będzie się on jednak skupiał na „gadżetowym” podejściu do tematu. Zadaniem tej sekcji jest pokazanie trendów i możliwości, będących efektem rozwoju technologicznego.
INTERAKTYWNIE.COM nie chce być interaktywne jedynie z nazwy. W nowej odsłonie serwisu użytkownicy otrzymają narzędzia, umożliwiające im współredagowanie jego treści. Każdy zarejestrowany czytelnik w swoim profilu znajdzie funkcję „Dodaj newsa użytkownika”, dzięki której może zredagować własny wpis, który – po zaakceptowaniu przez redakcję – ukaże się w specjalnie do tego przygotowanej sekcji. W tej kategorii można dodawać informacje na temat ciekawych stron www, kreacji internetowych czy oryginalnych kampanii.
W najbliższych tygodniach zostanie uruchomiony katalog portfolio, z możliwością prezentacji prac webdesignerów. W sekcji praca pojawią się również teksty analizujące rynek pracy oraz dział prezentujący wnętrza firm. W planach jest także udostępnienie kalendarza ciekawych branżowych wydarzeń. Dodatkowo pojawią się megapanel oraz dział z fotorelacjami.
Oprócz tego INTERAKTYWNIE.COM to wciąż serwis, którego główną siłą są blogerzy. Wśród nich znajdują się nie tylko wybitni przedstawiciele branży interaktywnej. Jak zapewniają przedstawiciele wortalu, do współpracy blogerskiej zapraszane są osoby, mające „coś do powiedzenia” na temat nowych mediów oraz otaczającej nas rzeczywistości, która coraz częściej miesza się z wirtualnym światem.
Warto dodać, że z okazji premiery nowego INTERAKTYWNIE.COM Robert Trojanowski, autor komiksu (t)error, w którym branża interaktywna prezentowana jest w krzywym zwierciadle, przygotował specjalny odcinek historii, poświęcony zmianom w wortalu. Premierę na blogu autora zapowiedziano na 28 lipca (t-error).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.