Interaktywnie.com

Polacy nie mają pojęcia o bankowości mobilnej

Tylko co dziesiąty użytkownik telefonu obsługuje swoje konto przez komórkę. Korzystanie z bankowości mobilnej deklaruje zaledwie 11,1 procent Polaków – wynika z badania instytutu MANDS dla Money.pl i Interaktywnie.com.

Ponad 4,2 mln użytkowników serwisów Money.pl

Coraz lepsza sytuacja na rynkach i w gospodarce odzwierciedla się w dynamicznie rosnącej liczbie użytkowników portali finansowych. Z serwisów Grupy Money.pl korzysta już ponad 4,2 mln unikalnych użytkowników, co daje jej 14. miejsce w zestawieniu Top 20 największych portali internetowych w naszym kraju.

Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron www

Użyteczność. Słowo to nabrało szczególnego znaczenia w ostatnich latach, kiedy niemalże połowa naszego życia toczy się online. Zabawa – online, rozmowa – online, zakupy – online. I wreszcie praca – również online. Z każdym dniem kolejne elementy naszej codzienności, przenoszone są do wirtualnego świata. Nie dziwi zatem fakt, że użyteczność – tzw. usability – serwisów internetowych staje się tak ważnym zagadnieniem.

Nowe interaktywnie.com stawia na interaktywność

Wystartowała nowa odsłona INTERAKTYWNIE.COM, popularnego serwisu branży interaktywnej. Jak mówią przedstawiciele wortalu, medium to nie będzie interaktywne jedynie z nazwy. W nowej odsłonie serwisu użytkownicy otrzymają narzędzia, umożliwiające im współredagowanie jego treści.

Pierwszy pojedynek mikroblogowy w LOOKR.TV

W najbliższy piątek, 5 czerwca w LOOKR.TV, odbędzie się debata podsumowująca pierwsze tygodnie akcji „3000vs3001”, czyli polskiego pojedynku mikroblogowego.

Interaktywne przeglądy prasy

Interaktywnie.com rozpoczyna cykl cotygodniowych przeglądów prasy. W każdą środę czytelnicy serwisu będą mogli zapoznać się z najciekawszymi publikacjami dotyczącymi branży interaktywnej.

Raport Interaktywnie.com na temat mikroblogów

Interaktywnie.com publikuje pierwszą część raportu „Małe wielkie medium”, który analizuje zjawisko mikroblogów. Potencjał tego narzędzia został dostrzeżony już przez marketerów, którzy stwierdzają, że są one najpoważniejszym narzędziem marketingowym od czasów wynalezienia telewizji.

Przewiń do góry