Nowe internetowe biuro rachunkowe

Opublikowano: 14 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Program działa z poziomu przeglądarki stron WWW. Wyświetla gotowe dane z programów księgowych. Do jego używania przez klientów wystarcza komputer z dostępem do Internetu. Taka innowacja daje przewagę nad konkurencją na rynku dzięki wykorzystaniu istniejących już możliwości.
Klient po zalogowaniu się na stronie pitus.pl otrzymuje przejrzyście wyświetlone dane eksportowane z programów księgowo – kadrowych firmy Varico:

ˇ KPiR Książka Przychodów i Rozchodów
ˇ KsH Księga Handlowa
ˇ VARICO LIBER Książka Przychodów i Rozchodów pod Windows
ˇ VARICO PERSONA Kadry i Płace dla Windows

Dzięki VARICO PITUS właściciele firm będący klientami danego biura będą mieli stały dostęp do takich danych jak:
ˇ deklaracje podatkowe, wraz z terminem ich złożenia, datą i kwotą do uiszczenia oraz adresem odpowiedniego urzędu
ˇ składki i deklaracje przeznaczone dla pracowników i właścicieli, wraz z ich kwotami, wyznaczonym dniem ich zapłaty. Ułatwi to przedsiębiorcom terminowe ich opłacanie. Oprócz tego składki, których terminy zapłaty już minęły są oznaczone kolorem czerwonym by przypomnieć o ich przeterminowaniu.
ˇ wpisy do księgi, tak za poszczególne miesiące, jak i za cały rok.
ˇ wpisy do ewidencji sprzedaży i zakupu VAT, zawierające wszystkie najważniejsze informacje zawarte na fakturach VAT.

Ponadto istnieje opcja eksportu danych wyświetlonych do programów MS Word i MS Excel co daje możliwość tworzenia własnych zestawień i zapisywania ich lokalnie. Dzięki opcji sortowania danych po określonych kolumnach można łatwo znaleźć poszukiwane informacje. Filtrowanie na listach umożliwia wyświetlanie tylko tych danych, które są potrzebne w tym momencie właścicielowi.

http://www.pitus.pl

Sylwester KozakNowe internetowe biuro rachunkowe

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.