Portal wakacje.pl jest jednym z najdłużej działających i największych polskich portali turystycznych. Od początku swojej działalności stawiał na prezentowanie, jak największej ilości ofert. Obecnie w portalu wakacje.pl znajduje się ponad 150 biur podróży, to przewyższa w znacznym stopniu ilość biur prezentowanych przez inne polskie portale turystyczne.
W obecnym sezonie portal uruchomił nowe, działające pod własnymi domenami strony internetowe poświęcone wyjazdom do najpopularniejszych wśród polskich turystów krajów i regionów świata. Są to: egipt.pl, turcja.pl, kreta.pl, adriatyk.pl, slowacja.pl, cypr.pl, dominikana.pl, malta.pl, maroko.pl, tunezja.pl, rodos.pl, teneryfa.pl, majorka.pl, grancanaria.pl.
„Zauważyliśmy w ciągu ponad 4 lat działalności, iż polscy turyści uwielbiają spędzać wczasy między innymi: na wyspach morza śródziemnego, w Egipcie, w Turcji, nad Adriatykiem. Specjalnie dla nich stworzyliśmy strony turystyczne tych krajów i regionów, które cieszą się szczególnym powodzeniem polskich turystów” – wyjaśnia Prezes Michał Kaczorowski.
Każdy z serwisów prezentuje szczegółowe informacje turystyczne: opisy ciekawych miejsc i miejscowości, średnie temperatury, informacje dotyczące wymagań sanitarnych i granicznych oraz katalog ofert turystycznych, w tym również last minute. Na stronach umieszczane są wspomnienia i opinie zamieszczane bezpośrednio przez czytelników.
Drugą nowością obecną w portalu Waklacje.pl jest prezentacja aktywnych form wypoczynku. Są to: windsurfing, tramping, spływy kajakowe, nurkowanie, obozy wędrowne, wyprawy rowerowe i przyrodnicze, sporty ekstremalne, żeglarstwo. W szerokiej gamie ofert pojawiły się również: kursy językowe, pielgrzymki, pobyty leczniczo-zdrowotne, rejsy statkiem oraz wyjazdy biznesowo-motywacyjne. Nowe oferty mają zaspakajać potrzeby internautów młodych, studentów, osób aktywnie uprawiających sport.
„W tym sezonie portal skupił się na prezentowaniu różnorodnych ofert, od tradycyjnego wypoczynku, po aktywne formy. Z poprzednich sezonów wyciągnęliśmy wnioski, zrezygnowaliśmy z powielania zbliżonych standardem i ceną ofert – wyjaśnia Michał Kaczorowski – nie chcemy, aby klient musiał wybierać spośród 50 hoteli, o zbliżonym standardzie i cenie. Zależy nam, aby nasi klienci mogli wybierać najatrakcyjniejsze oferty z różnych kategorii.”
Polskie portale turystyczne dotychczas prezentują jedynie klasyczne formy wypoczynku, to jest wczasy, wycieczki. Żeglarze, kajakarze, amatorzy windurfingu i trampingu byli skazani na poszukiwanie ofert bezpośrednio u organizatorów, co uniemożliwiało im dokonanie porównania i wybrania najlepszej oferty.
„Nasz serwis turystyczny zawsze rozwijał się zgodnie z preferencjami naszych użytkowników i klientów. Zgodnie z nowym zapotrzebowaniem stworzyliśmy domeny krajów i regionów świata, cieszących się w Polsce największą popularnością oraz rozszerzyliśmy ofertę o aktywne formy wypoczynku” – mówi Prezes Wakacje.pl Michał Kaczorowski.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.