Portal wakacje.pl jest jednym z najdłużej działających i największych polskich portali turystycznych. Od początku swojej działalności stawiał na prezentowanie, jak największej ilości ofert. Obecnie w portalu wakacje.pl znajduje się ponad 150 biur podróży, to przewyższa w znacznym stopniu ilość biur prezentowanych przez inne polskie portale turystyczne.
W obecnym sezonie portal uruchomił nowe, działające pod własnymi domenami strony internetowe poświęcone wyjazdom do najpopularniejszych wśród polskich turystów krajów i regionów świata. Są to: egipt.pl, turcja.pl, kreta.pl, adriatyk.pl, slowacja.pl, cypr.pl, dominikana.pl, malta.pl, maroko.pl, tunezja.pl, rodos.pl, teneryfa.pl, majorka.pl, grancanaria.pl.
„Zauważyliśmy w ciągu ponad 4 lat działalności, iż polscy turyści uwielbiają spędzać wczasy między innymi: na wyspach morza śródziemnego, w Egipcie, w Turcji, nad Adriatykiem. Specjalnie dla nich stworzyliśmy strony turystyczne tych krajów i regionów, które cieszą się szczególnym powodzeniem polskich turystów” – wyjaśnia Prezes Michał Kaczorowski.
Każdy z serwisów prezentuje szczegółowe informacje turystyczne: opisy ciekawych miejsc i miejscowości, średnie temperatury, informacje dotyczące wymagań sanitarnych i granicznych oraz katalog ofert turystycznych, w tym również last minute. Na stronach umieszczane są wspomnienia i opinie zamieszczane bezpośrednio przez czytelników.
Drugą nowością obecną w portalu Waklacje.pl jest prezentacja aktywnych form wypoczynku. Są to: windsurfing, tramping, spływy kajakowe, nurkowanie, obozy wędrowne, wyprawy rowerowe i przyrodnicze, sporty ekstremalne, żeglarstwo. W szerokiej gamie ofert pojawiły się również: kursy językowe, pielgrzymki, pobyty leczniczo-zdrowotne, rejsy statkiem oraz wyjazdy biznesowo-motywacyjne. Nowe oferty mają zaspakajać potrzeby internautów młodych, studentów, osób aktywnie uprawiających sport.
„W tym sezonie portal skupił się na prezentowaniu różnorodnych ofert, od tradycyjnego wypoczynku, po aktywne formy. Z poprzednich sezonów wyciągnęliśmy wnioski, zrezygnowaliśmy z powielania zbliżonych standardem i ceną ofert – wyjaśnia Michał Kaczorowski – nie chcemy, aby klient musiał wybierać spośród 50 hoteli, o zbliżonym standardzie i cenie. Zależy nam, aby nasi klienci mogli wybierać najatrakcyjniejsze oferty z różnych kategorii.”
Polskie portale turystyczne dotychczas prezentują jedynie klasyczne formy wypoczynku, to jest wczasy, wycieczki. Żeglarze, kajakarze, amatorzy windurfingu i trampingu byli skazani na poszukiwanie ofert bezpośrednio u organizatorów, co uniemożliwiało im dokonanie porównania i wybrania najlepszej oferty.
„Nasz serwis turystyczny zawsze rozwijał się zgodnie z preferencjami naszych użytkowników i klientów. Zgodnie z nowym zapotrzebowaniem stworzyliśmy domeny krajów i regionów świata, cieszących się w Polsce największą popularnością oraz rozszerzyliśmy ofertę o aktywne formy wypoczynku” – mówi Prezes Wakacje.pl Michał Kaczorowski.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...