Czas: 25 października 2010
Miejsce: Hotel Kyriad Prestige, Warszawa
Konferencja stanowić będzie podsumowanie projektu „How to webcast” oraz, jednocześnie, bilans wszystkich działań i rezultatów projektowych. Poprzez jej organizację organizatorzy pragną podnosić świadomość osób zainteresowanych tematyką interaktywnej nauki. Wideokonferencje i szkolenia on-line dzięki oszczędności czasu i środków stały się idealnym rozwiązaniem dającym niemal każdej firmie szansę na profesjonalny rozwój. Dzięki nim możliwe stało się zatrudnianie najlepszych ekspertów, zazwyczaj niedostępnych w tradycyjnym procesie szkoleniowym i drastyczne obniżenie kosztów. Na potrzeby projektu stworzona została metodykę pracy z wykorzystaniem webcastu, w oparciu o doświadczenie własne, partnerów oraz uczestników projektu.
W konferencji weźmie udział ponad 160 osób – specjalistów i praktyków z branży. Trzy ścieżki tematyczne: marketingowa, trenerska, managerska podzielą uczestników według preferowanej problematyki, a każda z nich będzie się składała z trzech wystąpień, m.in.:
- Piotr Maczuga/Krzysztof Zieliński (Fundacja Obserwatorium Zarządzania) – Przygotowanie szkolenia webcast
- Igor Bielobradek (Deloitte) – Webcast jako kanał komunikacji marketingowej w branży usług profesjonalnych
- Szymon Chodkowski (TransmisjeOnline) – Marketingowe możliwości szkoleń webcast, media społecznościowe
- Marta Eichstaedt (Dialogue Unlimited), Calum Thomson (Adam Smith College) – Aktywizacja uczestników, narzędzia dla trenera, praktyczne przykłady, gry, quizy
- Janusz Lenkiewicz (MediaKURSY) – 7 sposobów na skuteczne zarządzanie webcastem
Drugą część konferencji będzie stanowił panel główny:
- Krzysztof Zieliński – zaprezentuje na nim rezultaty projektu oraz przedstawi raport z badania uczestników
- Roger Courville (1080 Group) – udzieli uczestnikom konferencji kilku praktycznych wskazówek odnośnie wykorzystania narzędzi webcast
- Wayne Turmel (Great Web Meetings) – Why Trainers fear webinars and web training (and why they need to get over it)
Konferencja będzie niepowtarzalną okazją do zaprezentowania korzyści jakie daje wykorzystanie nowoczesnych technologii w edukacji i promowania tej metody wśród środowisk trenerskich, menedżerskich oraz wśród przedsiębiorców.
Zapraszamy na stronę projektu www.webcasttolearn.com w celu zapoznania się z ideą projektu i tematyką konferencji.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.