Nadchodzi nowe MySpace

Opublikowano: 25 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

MySpace doczeka się odświeżenia. Zgodnie z zapowiedziami, serwis zostanie przebudowany od samego początku. Czy to wystarczy by przywrócić mu dawną świetność?

Nowe MySpace, zapowiedziane przez krótki film, to skupiony na społeczności serwis, który inspirację czerpie z takich projektów jak Pinterest czy Windows Phone 8. Podobać może się statyczny pasek nawigacji z wbudowanym odtwarzaczem muzyki czy wysuwane z prawej strony strony z treściami.

Nie wiemy kiedy MySpace uruchomi nową swą wersję. Na stronie new.myspace.com znalazła się jedynie informacja, że zaawansowane prace wciąż trwają.

Przypomnijmy, że wykupiony przez Jima Murdocha w 2005 roku za 580 mln dolarów MySpace popadł w tarapaty finansowe. W 2011 roku News Corparation postanowił sprzedać portal społecznościowy za kwotę 35 mln dolarów w ręce Specific Media. Wszystko, co związane z tą popularną niegdyś stroną, miało dążyć w dobrym kierunku. W promowanie MySpace został pozyskany Justin Timberlake.

Czy zapowiadane odświeżenie serwisu pozwoli mu odzyskać dawną pozycję? Zdecydować mogą inne czynniki; sam wygląd to niestety nie wszystko, a często brzydkie projekty osiągają ogromny sukces (patrz: Facebook).

Dawid ZarazińskiNadchodzi nowe MySpace

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.