Cognos wprowadza na rynek nowy produkt pod nazwą Cognos ReportNet. Jak podkreśla Dawid Folder w raporcie opublikowanym przez META Group w lipcu br. „( …)najnowszy produkt firmy Cognos stanowi prawdziwy przełom w narzędziach do raportowania. Wprowadzając produkt oparty wyłącznie o technologię webową, przy jednoczesnej implementacji niespotykanej dotąd funkcjonalności, Cognos wyznaczył nowy standard dla programów business intelligence służących raportowaniu.”
ReportNet jest kompletnym i jednolitym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia każdego typu i rodzaju raportu (raportów operacyjnych, zapytań ad hoc, sprawozdań itp.) przy pomocy jedynie przeglądarki internetowej.W ReportNet możliwe jest tworzenie raportów prostych jak i złożonych wyposażonych w takie cechy jak wielostronicowość (multi-page), wieloobiektowość (multi-object), tworzenie zapytań do wielu źródeł danych na jednym raporcie (multi-query).
Dzięki implementacji standardu XML i Unicode każdy raport stworzony w ReportNet może być automatycznie przetłumaczony i wyświetlony w różnych narodowych językach.
„ReportNet oznacza koniec z instalowaniem wielu programów do raportowania (i to nierzadko pochodzących od różnych dostawców) po to, aby sprostać wymogom wszystkich użytkowników w przedsiębiorstwie. Zastosowanie technologii webowej w ReportNet to również doskonałe rozwiązanie obniżające koszty zarządzania użytkownikami. Rzeczą wartą podkreślenia jest też niezwykła elastyczność i lekkość tworzenia nawet zaawansowanych raportów w nowym produkcie firmy Cognos” – powiedział Tomasz Lewicki, dyrektor działu Business Intelligence w Mineral Midrange.
ReportNet łączy w sobie zalety znanych już programów firmy Cognos takich jak Impromptu, Impromptu Web Reports, Cognos Query, oferując jednocześnie nową architekturę i większą funkcjonalność. Włączony do platformy Cognos Series 7, ReportNet stanowi bardzo ważną ofertę zarówno dla nowych jak i dotychczasowych klientów firmy Cognos i jej partnerów.
„Pomimo, iż ReportNet dopiero wchodzi na rynek, już obserwujemy zainteresowanie produktem ze strony klientów. Otrzymaliśmy zapytania o jego dostępność od kilku dużych przedsiębiorstw oraz banków. Jesteśmy przekonani, że nowy produkt firmy Cognos spodoba się polskim użytkownikom, spełni ich oczekiwania i mile zaskoczy swoją szeroką funkcjonalnością”- dodaje Wiesław Migdałek, dyrektor ds. sprzedaży w Mineral Midrange.
http://www.cognos.com
http://www.mineralmidrange.com
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.