Cognos wprowadza na rynek nowy produkt pod nazwą Cognos ReportNet. Jak podkreśla Dawid Folder w raporcie opublikowanym przez META Group w lipcu br. „( …)najnowszy produkt firmy Cognos stanowi prawdziwy przełom w narzędziach do raportowania. Wprowadzając produkt oparty wyłącznie o technologię webową, przy jednoczesnej implementacji niespotykanej dotąd funkcjonalności, Cognos wyznaczył nowy standard dla programów business intelligence służących raportowaniu.”
ReportNet jest kompletnym i jednolitym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia każdego typu i rodzaju raportu (raportów operacyjnych, zapytań ad hoc, sprawozdań itp.) przy pomocy jedynie przeglądarki internetowej.W ReportNet możliwe jest tworzenie raportów prostych jak i złożonych wyposażonych w takie cechy jak wielostronicowość (multi-page), wieloobiektowość (multi-object), tworzenie zapytań do wielu źródeł danych na jednym raporcie (multi-query).
Dzięki implementacji standardu XML i Unicode każdy raport stworzony w ReportNet może być automatycznie przetłumaczony i wyświetlony w różnych narodowych językach.
„ReportNet oznacza koniec z instalowaniem wielu programów do raportowania (i to nierzadko pochodzących od różnych dostawców) po to, aby sprostać wymogom wszystkich użytkowników w przedsiębiorstwie. Zastosowanie technologii webowej w ReportNet to również doskonałe rozwiązanie obniżające koszty zarządzania użytkownikami. Rzeczą wartą podkreślenia jest też niezwykła elastyczność i lekkość tworzenia nawet zaawansowanych raportów w nowym produkcie firmy Cognos” – powiedział Tomasz Lewicki, dyrektor działu Business Intelligence w Mineral Midrange.
ReportNet łączy w sobie zalety znanych już programów firmy Cognos takich jak Impromptu, Impromptu Web Reports, Cognos Query, oferując jednocześnie nową architekturę i większą funkcjonalność. Włączony do platformy Cognos Series 7, ReportNet stanowi bardzo ważną ofertę zarówno dla nowych jak i dotychczasowych klientów firmy Cognos i jej partnerów.
„Pomimo, iż ReportNet dopiero wchodzi na rynek, już obserwujemy zainteresowanie produktem ze strony klientów. Otrzymaliśmy zapytania o jego dostępność od kilku dużych przedsiębiorstw oraz banków. Jesteśmy przekonani, że nowy produkt firmy Cognos spodoba się polskim użytkownikom, spełni ich oczekiwania i mile zaskoczy swoją szeroką funkcjonalnością”- dodaje Wiesław Migdałek, dyrektor ds. sprzedaży w Mineral Midrange.
http://www.cognos.com
http://www.mineralmidrange.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.