Wyszukiwarka firm, produktów i usług Anonser.pl zmieniła swój wygląd. Nowy layout Anonsera został opracowany w oparciu o szczegółowe, wewnętrzne badania marketingowe przeprowadzone wśród potencjalnych grup docelowych serwisu oraz dotychczasowych użytkowników. Zmiany wyglądu mają na celu realizację misji wyszukiwarki czyli dostarczenia użytkownikowi możliwości skutecznego analizowania rynku pod względem konkretnych ofert, cen oraz wyboru tej najatrakcyjniejszej.
Poza zmianami graficznymi Panorama Internetu właściciel wyszukiwarki postawił na rozbudowę mechanizmów wyszukiwawczych i ułatwienie użytkownikowi wyszukiwania poprzez stworzenie specjalnych zakładek: produkty, usługi, katalog firm oraz dodatkowo www i grafika.
Zadbano również o lepszą ekspozycję 'top ofert’ i wprowadzono nową na Anonserze formę reklamy, reklamę śródtekstową – pod oknem wyszukiwarki, czyli głównej części nowej strony. Dzięki zmianom główna strona stała się przejrzysta i zdecydowanie bardziej funkcjonalna.
Obecnie Anonser łączy w sobie najlepsze cechy katalogu handlowego i gazety ogłoszeniowej. Baza Anosera zawiera już przeszło 130 tys. ( w zeszłym roku roku tylko 9 tys. ) aktualnych ogłoszeń o ofertach produktowych i usługowych firm oraz indywidualnych konsumentów. Anonser.pl umożliwia dodawanie i wyszukiwanie ofert handlowych aż w 98 kategoriach, zgrupowanych w 14 obszarach branżowych. Anoser.pl wypełnił niszę rynkową stał się produktem komplementarnym do wyszukiwarek katalogów teleadresowych i klasycznych gazet ogłoszeniowych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.