W krakowska firma hostingowa Domeny.pl wzmocniony został skład personalny zespołu. W firmie pojawiło się siedem nowych osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami, Marketing i PR, a także rozwój produktu.
– Rozpoczęliśmy nowy rozdział w ośmioletniej historii firmy. Postaramy się położyć większy nacisk na badania konsumenckie, kreowanie wizerunku, a także rozwój produktu – mówi Arkadiusz Szczurowski prezes Domeny.pl. Już wkrótce pojawi się zupełnie nowa strona www firmy.
– Nasi obecni klienci mogą powiększyć swoje stare pakiety za darmo. Dla nowych odbiorców będzie to z pewnością jedna z ciekawszych ofert na rynku. Dajemy więcej miejsca na serwerze, więcej obsługiwanych domen i kont e-mail, a także większy transfer danych – zapewnia Wojciech Dyląg, z działu sprzedaży Domeny.pl.
– Za kilka złotych miesięcznie oferujemy pakiet, który spełni oczekiwania osób pragnących otworzyć hobbystyczny serwis internetowy – mówi Marcin Majerek, szef działu marketingu – Nowa oferta jest efektem wnikliwej analizy rynku, a także uwag zgłaszanych przez klientów przez ostatnie miesiące – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.