Międzynarodowy dostawca szybkiego, szerokopasmowego Internetu – Air Bites Polska wprowadza nowe produkty, przejmuje sieci i przygotowuje się do wejścia do następnych miast.
Dotychczas Air Bites miał w swojej ofercie dwa produkty Air Bites Standard oferujący transmisję danych do 1Mb/s i Air Bites Mini z maksymalną transmisją danych 256 kb/s. 11 września dostawca dodał do swojej oferty nowy produkt Air Bites Midi, gwarantujący transfer danych do 512 kb/s.
Ponadto Air Bites Polska wprowadził we wrześniu dodatkowe produkty zwiększające komfort i możliwości korzystania z Internetu, takie jak: publiczny adres IP; dodatkowe pasmo, umożliwiające dostęp do Internetu o maksymalnej przepustowości 64 kb/s, w celu podłączenia bramki VoIP, terminala kart płatniczych, etc., a także możliwość podłączenia do Internetu dodatkowych komputerów w lokalu Klienta korzystającego z produktu Air Bites Standard odrębnym pasmem o przepustowości maksymalnej 256 kb/s, 512 kb/s lub 1024 kb/s.
Wszystkie nasze działania podporządkowane są nadrzędnemu celowi, tj. szybkiemu rozwojowi firmy w możliwie krótkim czasie wraz z dynamicznym poszerzaniem dostępności do szerokopasmowego Internetu w Polsce. Dbamy przy tym o stały wzrost jakości, zasięgu i zakresu usług, dostosowując się do oczekiwań naszych subskrybentów i utrzymując konkurencyjne ceny – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska. Do końca roku planujemy pozyskać 30 tysięcy abonentów, w tym znaczną część z przejmowanych sieci, a także wejść do kolejnych trzech miast. We wszystkich naszych sieciach przeprowadzimy ponadto unifikację oferty, tak aby klienci w całej Polsce mieli do wyboru te same, dostosowane do naszych wysokich standardów, usługi. Przygotowujemy się również do wprowadzenia kolejnych produktów, w tym oczywiście nowych prędkości, ale przede wszystkim telefonii internetowej (VoIP – Voice over Internet Protocol), telewizji, gier sieciowych, czy internetowej wypożyczalni filmów (VoD – Video on Demand). Chcemy dostarczać użytkownikom naszych sieci internetowych wszystko to czego od nas oczekują – dodaje.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!