Nowe produkty reklamowe i nowy cennik w portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wprowadza nowy cennik reklam. Struktura nowego cennika została dopasowana do oczekiwań klientów. Poszerzona została także gama produktów reklamowych. „Te produkty były testowane wspólnie z wybranymi klientami. Spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Teraz wprowadzamy je do stałej oferty” powiedział Jan Jaworowski, Dyrektor w portalu Gazeta.pl.

Znacznemu obniżeniu uległa cena odsłon bannerów na stronie głównej portalu. Zmniejszyła się też cena bannerów wyświetlanych run on site. Wydzielono nowe kategorie cennikowe. Np. wszystkie serwisy biznesowe stanowią teraz jedną grupę. Wprowadzono nowe produkty reklamowe min. banner śródtekstowy, banner rozwijany, toplayer, interstitial.

Cennik obowiązywać będzie od 10 czerwca 2002 roku.

http://www.gazeta.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top