Nowe projekty Infinity Group

Infinity Group zrealizowała cztery nowe projekty: dla firm z branży finansowej, motoryzacyjnej oraz z segmentu sport-lifestyle. Firma rozpoczęła współpracę z kolejną instytucją finansową, CitiFinancial i wdrożyła projekty dla Citibank Handlowy oraz marek Castrol i Puma.

W ramach współpracy z Citibank Handlowy firma zaprojektowała i stworzyła prezentację multimedialną poświęconą systemowi bankowości elektronicznej CitiDirect. Prezentacja jest adresowana do klientów korporacyjnych Citibank Handlowy.

Drugi z projektów wiąże się z nowo podjętą współpracą z CitiFinancial, pionem Banku Handlowego W Warszawie SA. CitiFinancial oferuje klientom indywidualnym pożyczkę gotówkową, hipoteczną oraz pożyczkę na konsolidację innych kredytów i pożyczek. W pierwszym etapie współpracy powstał nowy serwis Citifinancial pod adresem www.citifinancial.pl. Główny nacisk położono w nim na ekspozycję oferty oraz możliwości złożenia wniosku o pożyczkę on-line. Serwis zawiera także narzędzia ułatwiające klientom CitiFinancial podejmowanie decyzji o skorzystaniu z usług i produktów finansowych. Zaprojektowane narzędzia, dostępne w formie graficznych kalkulatorów, pomagają wyliczać parametry potencjalnych pożyczek oraz sprawdzać, o ile można obniżyć miesięczne raty, korzystając z usługi konsolidacji. Zrealizowany projekt został pozytywnie oceniony przez CitiFinancial.

Infinity Group zrealizowała również kolejne projekty integrujące w ramach jednej akcji promocyjnej zróżnicowane kanały komunikacji z odbiorcami, w tym komunikację mobilną. Jesienią Infinity Group wspólnie z firmą Arteria współorganizowała dla marki Puma konkurs ‘Kolejny powód, by podejść bliżej’. Ogólnopolska akcja promowała wody toaletowe dla kobiet i mężczyzn. Wkład firmy polegał na zabezpieczeniu działań mobilnych w konkursie, obsłudze codziennych zgłoszeń SMS od uczestników konkursu oraz losowaniu zwycięzców. W podobnym zakresie Infinity Group wspomagała także obsługę działań mobilnych w konkursie organizowanym dla marki Castrol, który promował sprzedaż olejów silnikowych.

Jarosław Antychowicz, odpowiedzialny w Infinity Group za sprzedaż rozwiązań i usług, podsumowuje ostatnie projekty: ‘Bardzo istotna w naszych ostatnich dokonaniach jest dywersyfikacja charakteru realizowanych prac. Konsultując się z Klientami, podkreślamy nasze ukierunkowanie na kompleksową obsługę działań marketingu interaktywnego i mobilnego oraz wsparcie technologiczne, które możemy zaoferować. W praktyce dajemy możliwość integracji – w zależności od typu projektu i konkretnych oczekiwań – różnych dostępnych obecnie kanałów komunikowania się i narzędzi marketingowych. Ostatnie nasze projekty dość dobrze oddają obraz zarówno naszej specjalizacji, jak i całościowego podejścia do obsługi procesów marketingowych naszych Klientów.’

http://www.i-g.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry